Opgelost door Wehkamp.nl: Loungeset na 2 jaar en 4 maanden kapot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128711
Gebruiker
AK
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De wicker van onze loungeset is na 2 jaar en 4 maanden geknapt bij normaal gebruik. Volgens wehkamp hebben wij geen garantie meer en kunnen ze dus niets voor ons doen.

Wij vinden dat er een ondeugdelijk product is geleverd. De garantietermijn was 2 jaar en na 2 jaar en vier maanden gaat het artikel kapot en is niet meer te gebruiken. Voor een product van bijna 900 euro is dit niet acceptabel.
De loungeset moet alle eigenschappen bezitten die nodig zijn voor normaal gebruik. Dit is nu niet het geval. Ik ben van mening dat deze problemen niet hadden mogen ontstaan, gelet op de leeftijd en de aanschafprijs van de loungeset.

Gewenste oplossing

Reparatie van de kapotte onderdelen of vervanging.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met het antwoord van onze klantenservice.
    Wij hebben de kwestie nogmaals onder aandacht gebracht van onze klantenservice. U ontvangt zo snel mogelijk nader bericht.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    AK
    Datum
    Op basis van de klacht hier een nette reactie gehad van Wehkamp met een vergoeding. Jammer dat men niet rechtstreeks op klachten reageert en dat je alleen een echte reactie krijgt via een klacht op internet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen