Opgelost door Wehkamp.nl: Loungeset na 2 jaar en 4 maanden kapot

AK

De wicker van onze loungeset is na 2 jaar en 4 maanden geknapt bij normaal gebruik. Volgens wehkamp hebben wij geen garantie meer en kunnen ze dus niets voor ons doen.

Wij vinden dat er een ondeugdelijk product is geleverd. De garantietermijn was 2 jaar en na 2 jaar en vier maanden gaat het artikel kapot en is niet meer te gebruiken. Voor een product van bijna 900 euro is dit niet acceptabel.
De loungeset moet alle eigenschappen bezitten die nodig zijn voor normaal gebruik. Dit is nu niet het geval. Ik ben van mening dat deze problemen niet hadden mogen ontstaan, gelet op de leeftijd en de aanschafprijs van de loungeset.

Reparatie van de kapotte onderdelen of vervanging.

Wehkamp.nl
    Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met het antwoord van onze klantenservice.
    Wij hebben de kwestie nogmaals onder aandacht gebracht van onze klantenservice. U ontvangt zo snel mogelijk nader bericht.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
    AK
    Op basis van de klacht hier een nette reactie gehad van Wehkamp met een vergoeding. Jammer dat men niet rechtstreeks op klachten reageert en dat je alleen een echte reactie krijgt via een klacht op internet.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?