Klacht Wehkamp.nl: misleiding kortingsbon

Klachtnummer
# 172612
Gebruiker
Ingridjongman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Korting wordt afgetrokken van alle artikelen. Stuur je iets retour dan ben je die korting kwijt. In mijn geval kreeg ik nog een paar cent korting. Ik hoef geen reactie meer van Wehkamp, zij verwijzen naar de kleine lettertjes en die had ik zelf al ontdekt. Ik meld mijn klacht hier om anderen te waarschuwen. En om eea geregistreerd te zien. Ik weet het niet helemaal zeker maar een aantal jaren geleden stond het bedrag van €7.50 gewoon in de min op je nota. Zoals het ook hoort en zoals andere bedrijven het ook doen. Is dit geen leuk item voor Radar of Kassa?

Gewenste oplossing

Een ander/eerlijker beleid bij het gebruik van een kortingsbon.

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste,

    Het klopt inderdaad dat de kortingscode een paar jaar geleden als een min op de nota werd gebracht. Inmiddels zijn de voorwaarden veranderd, zoals je terug kan lezen in de actievoorwaarden.
    Ik zal hier verder niet op ingaan, omdat je aangeeft liever geen reactie van ons te ontvangen.

    Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen