Klacht Wehkamp.nl: Na betaling geen product ontvangen. Slechte terugkoppeling van klantenservice.

sad Niet opgelost
#geen1979#

Ik heb op 8 Juli een bestelling gedaan. Het betreft het switch spel Fire Emblem: Three Houses met als artikel nummer:
16-295-085
Dit is de “speciale editie” van het spel “Fire Emblem: Three Houses” (kost €89,99 ipv €59,95 voor de “normale” versie).
Normaal gesproken wordt bij een voorbestelling zoals ik die gedaan heb, het spel op de release datum geleverd. De release datum van het door mij bestelde spel is 26-07-2019. Ik had dan ook verwacht dat ik het spel op die dag in ontvangst had mogen nemen.
Omdat dit niet het geval is heb ik die dag (26-07) naar jullie klantenservice gebeld. De vrouw die ik de eerste keer aan de telefoon kreeg, begreep mijn verhaal niet helemaal en heeft na ons gesprek nog twee soortgelijke bestellingen onder mijn account gedaan. Natuurlijk heb ik weer contact opgenomen en de meneer die ik aan de telefoon kreeg heeft de door zijn collega geplaatste bestelling geannuleerd en heeft me verder op weg geholpen. Hij vond het ook vreemd dat het spel nog niet verstuurd was en heeft contact opgenomen met een andere afdeling om na te vragen of de leverancier dit spel nog wel kon leveren. Omdat hij me geen direct uitsluitsel kon geven heeft hij me toegezegd dat er nog contact met me opgenomen zou worden.
Omdat ik woensdag 31-07 nog niets had vernomen van de Wehkamp en ik een brief met een verzoek voor terugbellen ontvangen had, heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice. De mevrouw heeft me keurig geholpen en kon me vertellen dat ze kon zien dat er een vraag uitstond in het systeem, maar dat er nog niet aan gewerkt was. Ze zei me dat ze er alles aan zou doen om mijn vraag te laten beantwoorden. Ze adviseerde me om vrijdag weer contact met de Wehkamp op te nemen als ik daarvoor nog steeds niets had gehoord.
Die vrijdag (02-08) heb ik weer contact opgenomen. Deze maal via de chat die middels de Wehkamp app op de telefoon beschikbaar is. Hier krijg ik te horen dat het geschil bij de leverancier ligt en dat het wachten is op deze partij. Op de vraag hoelang ik op mijn antwoord kan wachten kan ze geen uitspraak doen. Tevens heb ik die dag een email naar de klantenservice gestuurd met dezelfde vraag.
Het is inmiddels een 2 weken later en ik ben nog niet wijzer geworden. Kan iemand mij vertellen of dit spel überhaupt nog uitgeleverd wordt? Op de website van Wehkamp is het spel inmiddels ook niet meer te vinden en ik heb toch echt €89 betaald.

Mij een duidelijk antwoord geeft over de levering van het artikel

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

Wat vervelend dat er nog geen duidelijkheid is geboden. Zou je ons jouw klantgegevens willen sturen via socialmedia@wehkamp.nl? Dan gaan we kijken of wij je meer duidelijkheid kunnen geven.

Webcareteam Wehkamp
    Hallo,

Bedankt voor je reactie, mijn klantgegevens heb ik inmiddels gestuurd.

Groet Dennis
    Wehkamp.nl
    Goedemiddag,
    Bedankt voor je reactie. Wij nemen je klacht in behandeling en houden je op de hoogte.

Webcare team Wehkamp

#geen1979#
Meer als een maand na het bestellen en ruim 3 weken na de release datum nog steeds geen artikel ontvangen. Na contact te hebben gehad met meer als 6 personen van de klantenservice via diverse wegen (mail, telefoon, chat en via klachtenkompas) is er nog steeds niemand geweest die me 5 weken na het plaatsen van een bestelling een antwoord kon geven op de vraag of en wanneer het artikel wordt uitgeleverd. Er is me een paar maal beloofd dat er contact met me zou worden opgenomen, maar dit is telkens niet gebeurd. Op de mail die ik 2 weken geleden naar de klantenservice heb gestuurd is helemaal geen antwoord gekomen. in het verleden bestelde artikelen zijn altijd op tijd en zonder problemen geleverd, maar dit is schandalig. Ik heb de bestelling inmiddels geannuleerd en het artikel via https://www.megekko.nl/ aangeschaft, deze leverde het artikel 2 dagen na bestelling.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?