Opgelost door Wehkamp.nl: na ruim twee jaar doet de oven van mijn combimagnetron het niet meer.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 396874
Gebruiker
M.P.B. van Dam
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Daewoo KOC-9Q1T combimagnetron na twee jaar en acht maanden kapot en Wehkamp doet er niets aan....de fabrieksgarantie is voorbij.

De oplossing

Omdat ik vind dat het een ondeugdelijk product betreft zou Wehkamp minstens verantwoording moeten nemen en mij minimaal een gepaste korting op een vervangende magnetronoven moeten aanbieden.

8 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Graag neem ik de klacht in behandeling. Dit kan op het moment dat jij een mail stuurt naar socialmedia@wehkamp.nl. ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam wehkamp
  2. Auteur
    M.P.B. van Dam
    Datum
    Gaarne verneem ik wat u hier aan wilt gaan doen.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Wij willen uw klacht graag in behandeling nemen, maar daarvoor hebben wij je klantgegevens nodig. Zoals mijn collega eerder aangaf, wil ik je vragen om je klantgegevens te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Vanuit daar zullen wij je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp
  4. Auteur
    M.P.B. van Dam
    Datum
    Dit is de reactie van Wehkamp op een product waarvan je mag verwachten dat je er langer plezier van hebt dan de fabrieksgarantie........



    Goedenavond meneer Van Dam,

    Bedankt voor uw mail.

    Het is correct dat wij 2 jaar fabrieksgarantie geven op de combi magnetron.
    Dit houdt in dat de magnetron ruim 9 maanden buiten de garantie valt, helaas moet ik u vertellen dat wij hierdoor niets voor voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Julian
    Klantenservice wehkamp
  5. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Graag nemen wij uw klacht nogmaals in behandeling. Wilt u ons dan een e-mail sturen met uw klantgegevens en geboortedatum naar socialmedia@wehkamp.nl, met een korte omschrijving van de klacht zodat wij kunnen kijken voor een oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp
  6. Auteur
    M.P.B. van Dam
    Datum
    Ik heb u nogmaals een mail gestuurd , met nogmaals mijn klantgegevens en de omschrijving van de klacht......hopelijk voldoet dit aan uw eisen om tot een bevredigende actie te besluiten mocht u achter de producten staan die u op de markt brengt.
  7. Auteur
    M.P.B. van Dam
    Datum
    Wehkamp heeft geantwoord ,maar valt in herhalingen en vinden het normaal om een ondeugdelijk product te verkopen waar ze blijkbaar ook nog achter staan....Dat het acht maanden na de garantietijd naar de klote gaat is tegenwoordig blijkbaar normaal.
    Dit is duidelijk meewerken aan een flikker het maar weg , want ik heb mijn geld eraan verdiend , maatschappij.....


    Beste meneer Van Dam,

    Bedankt voor uw mail en reactie op onze vraag via Klachtencompas.
    Ik begrijp dat wanneer u een magnetron aanschaft er vanuit gaat dat
    deze langer meegaat dan de tijd die u er nu plezier van heeft gehad.

    Echter zit er twee jaar garantie op de magnetron zoals eerder aangegeven.
    De prijs en het feit dat het 10 maanden over garantietermijn zit betekend
    dat wij hier niets mee kunnen doen. Ik had graag meer willen betekenen voor
    u maar dit zijn onze procedures.

    Wel zou u het merk zelf kunnen bellen om te vragen of zij vanuit hen hier
    nog iets voor kunnen doen. Hopelijk is dit het geval!

    Voor nu wil ik u een hele fijne avond wensen.

    Met vriendelijke groet,

    Vera
    Klantenservice wehkamp
  8. Auteur
    M.P.B. van Dam
    Datum
    Beste meneer Van Dam,

    Om u tegemoet te komen, ontvangt u van ons een cadeaubon ter waarde van 20.00 euro.
    Het verzilveren is heel eenvoudig:

    1. U gaat naar wehkamp.
    2. U doet uw bestelling in het winkelmandje.
    3. Bij de stap ‘betalen’ geeft u aan dat u een cadeaubon wilt verzilveren.
    4. U toetst de 16-cijferige code in en uw korting wordt direct verrekend. Vervolgens kunt u desgewenst meerdere cadeaubonnen verzilveren.

    Naar aanleiding van ons telefoongesprek van vanmiddag.

    Met vriendelijke groet,

    Trijntje


    Customer Care wehkamp

    Dit is wat ik gekregen heb......, maar ze houden wel een wegwerpmaatschappij in de hand, want ze vinden het heel gewoon dat de garantietijd tevens de economische levensduur van consumenten elektronica is........wij consumenten kunnen hier weinig aan doen ondanks dat wij er tegen protesteren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.P.B. van Dam
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is een waardebon van 20 euro in te wisselen bij een volgende aankoop.....Ik koop geen combimagnetron meer bij Wehkamp.....
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?