Klacht Wehkamp.nl: Negatieve bkr registratie

Denise90

Aantal jaar geleden een bestelling gedaan bij wehkamp op afbetaling, dit is altijd netjes verlopen totdat er een probleem opkwam in onze financiele situatie waardoor er een achterstand op liep. Wehkamp heeft ons aangemeld bij een i ncassobureau en het bedrag moest in 1x betaald worden. Dit bedrag is dan ook gelijk in 1x afgelost maar, nu staat er wel een negatieve bkr registratie waardoor wij geen hypotheek kunnen krijgen.

Het gaat om een bedrag van €500 euro die i n 1x is afbetaald, aantal keren contact opgenomen met wehkamp maar, weigeren om mee te werken en behulpzaam te zijn.
Zeker aangezien dit 3 jaar geleden is en wij nu een vaste baan hebben en een stabiel inkomen hebben.
Ik vind dit onterecht aangezien er nu geen achterstanden meer zijn en al jaren alles netjes word betaald en dan ook nog het feit dat wij door wehkamp niet op de hoogte zijn gesteld over een eventuele negatieve bkr registratie.

Ik wil graag dat dit opgelost word aangezien alles netjes is betaald en er geen achterstanden meer zijn
Graag een negatieve bkr registratie verwijderen of een herstel code.

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

Ik snap inderdaad dat een negatieve BKR-registratie niet fijn is. Wanneer klanten overgedragen worden aan een incassobureau wordt een melding gedaan bij het BKR. Deze melding blijft normaal gesproken 5 jaar staan. In sommige speciale gevallen kunnen wij hier wel wat aan veranderen. Als je hier meer informatie over wil kan je ook bellen met onze financiële afdeling: 038-4264665.

webcareteam Wehkamp

Denise90
Geen oplossing, niet bereid om mee te werken. De persoon achter de telefoon vond het terecht en vond dat de juiste bkr code op papier stond.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?