Klacht Wehkamp.nl: niet klant vriendelijk met gegevens

Klachtnummer
# 408220
Gebruiker
Kontol #Toeroh#
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik wil graag beleefd blijven en geen scheldwoorden gebruiken maar dit is toch niet te doen
zonder medeweten van mij aanmelden bij de B K R ?
Ik heb geen achterstand en ik heb een verspreid terug betalen contract getekend
ik zal de rest nog betalen ik doe dit maandelijks op tijd en toch heeft wehkamp mij geregistreerd bij de B KR
Is er een reden hier voor ?
Ik wil als het mogelijk is snel mij laten verwijderen van de B K R
nu ik zwart sta

De oplossing

terug mailen want ik werk in een fabriek kan niet elk moment een foon bij me hebben

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht, om uw klacht in behandeling te nemen wil ik u vragen of u uw klantgegevens (klantnummer of e-mailadres + geboortedatum) en de link van de klacht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan pakken wij daar het verder op voor u.
    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam Wehkamp
  2. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht, om uw klacht in behandeling te nemen wil ik u vragen of u uw klantgegevens (klantnummer of e-mailadres + geboortedatum) en de link van de klacht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan pakken wij daar het verder op voor u.
    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen