Klacht Wehkamp.nl: niet kunnen plaatsen van een bestelling

Klachtnummer
# 122191
Gebruiker
Guillaumeop den brouw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb vroeger wat financiële strubbelingen .gehad ,die inmiddels alle betaald zijn ,desondanks kan ik bij het inloggen op mijn account op geen enkele wijze een bestelling plaatsen .
Ook niet om eventueel vooruit te betalen vreemd

De oplossing

het scherm weer normaal te laten functioneren

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenmiddag,

    Bedankt voor je bericht.
    Wanneer wij in ons systeem zoeken op je postcode en huisnummer zoeken dan komen wij verschillende accounts tegen op jouw naam.
    Op het account waarop je e-mailadres bekend is zit een blokkade. Voor meer informatie verwijs ik je naar mijn collegas van Wehkamp Finance: 038-4264665.

    Met vriendelijke groet,

    wehkamp webcareteam

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen