Klacht Wehkamp.nl: Niet leverbaar

Monique1967

Ik heb vrijdag 21 augustus een laptop besteld bij wehkamp.Het was een dagdeal en was direct leverbaar.Vervolgens maandag gebeld omdat ik nog niks gehoord had.Toen werd er gezegd dat de laptop niet meer leverbaar was.??? Ik dacht was is dit nu weer ja werd er gezegd ik mocht een andere uitzoeken voor de zelfde prijs maar die was er niet.Ik wou die laptop omdat hij 120 euro goedkoper was dan in de winkel.Toen zei dat ik een andere kon kiezen en dan de acceptgirokaart het met restant bedrag dan thuis kreeg.Dus toen wou ik toch verder zoeken dan had ik zoiets van oke probeer het weer.Vervolgens had ik er 1 en toen moest ik aslnog betalen ipv de acceptgiro.Ja maar die andere mevrouw heeft dat gezegd zei ik,toen zei ze ja maar dat kan niet.pffff ze zei toen het geld word binnen 5 dagen teruggestort.Ik zei oke prima .Vandaag 28 augustus terug gebeld waar me geld bleef en toen zei de mevrouw het duurt 14 dagen?.Dit kan toch niet zomaar,de een zegt dit en de ander dat.Vind dit geen service.

Ik zou graag een compensatie willen .Ik vind het geen stijl .Om mensen zo om de tuin te leiden.Zo zie ik het helaas.

Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Ik vind het erg vervelend dat je klacht niet naar tevredenheid is opgelost. Wij willen graag kijken of wij nog wat voor je kunnen betekenen. Zou je het betreffende klantnummer met de klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

webcareteam wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?