Klacht Wehkamp.nl: Niet nakomen van leveringsvoorwaarden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 300927
Gebruiker
Pro4Care
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er is vandaag een vaatwasser gebracht, maar de oude is niet meegenomen. Bovendien is hij ook niet aangesloten. Dit staat wel in de voorwaarden als je een dergelijk apparaat besteld.
Wehkamp werkt voor de levering samen met Dynalogic. Zij houden zich niet aan de leveringsvoorwaarden.

Gewenste oplossing

Ophalen van oude apparaat.
Geboden oplossing
Wehkamp neemt contact op met Dynalogic om het oude apparaat alsnog op te halen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond,

    Erg jammer om te horen dat het oude apparaat niet is meegenomen en het nieuwe apparaat niet is aangesloten. Mijn excuus daarvoor!

    Ik heb Dynalogic een verzoek verzonden om zo spoedig mogelijk contact met je te zoeken om alsnog een nieuwe afspraak in te plannen. Dan kan op deze manier alsnog het oude apparaat bij je worden opgehaald.

    Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen