Opgelost door Wehkamp.nl: niet ontvangen bestelling, ook niet bij de buren wat de postbode van selektvracht beweerd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42878
Gebruiker
mo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

7 nov 2013 bestelling gedaan, jeans besteld, kom thuis op 8 nov 2013 ligt er een briefje in de bus van selektvracht dat de bestelling bij de buren ligt op nummer 20. bij de buren geweest die zeggen dat ze niets hebben ontvangen. Nu vraag ik me dus af waar de bestelling is. meerdere malen contact opgenomen met wehkamp maar ze laten me weten dat ze er nog mee bezig zijn. nu dus een maand later. nog steeds geen bestelling maar wel iedere keer een mail dat ik moet betalen.

De oplossing

ik wil mijn bestelling

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Afdeling Customer Care van wehkamp.nl heeft de rekening inmiddels gecorrigeerd. U hoeft de openstaande rekening dus niet te betalen.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    mo
    Datum
    uiteindelijk is de klacht toch echt goed opgelost. ik ben heel tevreden met de afhandeling van wehkamp.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen