Klacht Wehkamp.nl: Noet meer achteraf kinnen betalen.
Details
Klacht
Niet meer achteraf betalen!!!Ik heb net een mailtje ontvangen van Wehkamp, met de mededeling dat ik niet meer achteraf mag betalen, omdat ik kennelijk te veel artikelen gereourneerd heb.
Kennelijk gaat het er hun niet om wat ik uiteindelijk koop en dat ik klant ben bij ze ben. Het gaat er ook niet om DAT ik bij ze bestel, maar kennelijk hoe druk ze er mee zijn. Zeer klantonvriendelijk en het woord ‘klantbeleving’ wordt hier ook behoorlijk onderuit gehaald.
In een winkel neem ik toch ook meerdere artikelen mee het pashok in? Daarna geef ik die ook terug aan de winkelmedewerker. Dat is toch ook hun werk!!!
Het heet toch niet voor niets winkelen of shoppen!! Het is niet mijn schuld dat zij geen winkelpanden hebben waar ik kleding e.d. kan passen!! Dan had je geen postorderbedrijf moeten worden.
Ik snap hier helemaal niets van en ze zijn mij kwijt als klant.
Gewenste oplossing
Dat ik gewoon net als altijd achteraf kan betalen, net zoals ik dat ook in een ‘normale’ winkel doe. Het is niet mijn schuld dat zij geen winkelpanden hebben waar ik kleding e.d. kan passen!!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.