Klacht Wehkamp.nl: Noet meer achteraf kinnen betalen.

J.M. Markink

Niet meer achteraf betalen!!!
Ik heb net een mailtje ontvangen van Wehkamp, met de mededeling dat ik niet meer achteraf mag betalen, omdat ik kennelijk te veel artikelen gereourneerd heb.
Kennelijk gaat het er hun niet om wat ik uiteindelijk koop en dat ik klant ben bij ze ben. Het gaat er ook niet om DAT ik bij ze bestel, maar kennelijk hoe druk ze er mee zijn. Zeer klantonvriendelijk en het woord ‘klantbeleving’ wordt hier ook behoorlijk onderuit gehaald.

In een winkel neem ik toch ook meerdere artikelen mee het pashok in? Daarna geef ik die ook terug aan de winkelmedewerker. Dat is toch ook hun werk!!!
Het heet toch niet voor niets winkelen of shoppen!! Het is niet mijn schuld dat zij geen winkelpanden hebben waar ik kleding e.d. kan passen!! Dan had je geen postorderbedrijf moeten worden.

Ik snap hier helemaal niets van en ze zijn mij kwijt als klant.

Dat ik gewoon net als altijd achteraf kan betalen, net zoals ik dat ook in een ‘normale’ winkel doe. Het is niet mijn schuld dat zij geen winkelpanden hebben waar ik kleding e.d. kan passen!!
Ze geven aan: Door het uitsluiten van achteraf betalen, willen wij je helpen om bewustere keuzes te maken om je winkelmand te vullen. Het is niet aan Wehkamp om mij te helpen een bewustere keuze te maken. Wie denken ze dat ze zijn. Misschien kies ik al heel bewust, maar wijken de maten per artikel en merk zo af dat ik wel genoodzaakt ben meerdere maten te kiezen. Dat is niet aan hun om daarin ook maar iets te bepalen.

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

Wat vervelend dat jij op dit moment geen gebruik kan maken van de optie achteraf betalen. Deze optie is op dit moment uitgesloten omdat jij meer dan 80% van de bestelde artikelen retour stuurt. Voor het retour sturen van artikelen hoef jij geen kosten te betalen. Hierdoor zijn de kosten van het verwerken van je retour gestuurde artikelen niet in verhouding met wat je behoudt. Door het uitsluiten van achteraf betalen, willen wij je helpen om bewustere keuzes te maken om je winkelmand te vullen. Wij hopen dat er hierdoor minder artikelen retour gaan. Wij willen naast klantvriendelijke webwinkel, ook graag een voordelige webwinkel blijven voor onze klanten.
    Wanneer jij bestellingen plaatst die je direct betaald en je komt weer onder de 80%, wordt deze optie weer voor je opengezet.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

webcareteam wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?