Opgelost door Wehkamp.nl: Nog meer post vorige bewoner

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 160895
Gebruiker
roxy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen
Opnieuw post van de vorige bewoner ontvangen. Ik heb er al een hele stapel steeds retour afzender gedaan. De laatste ook met dat ik de volgende keer autoriteiten erbij ga halen want dit is stalking en ongewenst contact zoeken.
Ga aub na waar je klanten wonen. Als je elke keer naar een ander adres dan waar ze ingeschreven staan een bestelling moet sturen gaat er dan geen belletje rammelen dat die mensen misschien verhuisd zijn?
Hoe dan ook LAAT MIJ MET RUST dit is de laatste keer dat ik post van de vorige bewoner ontvang of van jullie zoiezo.

De oplossing

LAAT MIJ MET RUST

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Allereerst excuses dat je post ontvangt van de vorige bewoner.
    Ik heb hier meteen een melding van gemaakt voor de desbetreffende afdeling, zodat dit aangepast kan worden. Dit wordt zo spoedig mogelijk in orde gemaakt.
    Je ontvangt dus geen post meer van wehkamp.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp

  2. Auteur
    roxy
    Datum
    Zo snel al mijn klacht in behandeling genomen
    Echt super!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
roxy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen