Opgelost door Wehkamp.nl: Ondeugelijke tuinstoelen

Henk

Op 10 juni 2016 heb ik bij Wehkamp 6 tuinstoelen Allibert Vermont gekocht. Op 23 juni knapte er spontaan een armlegger kapot van een stoel, en anderhalve week later een armlegger van een tweede stoel. En wel dezelfde breuk als de eerste. Wehkamp heeft de klacht doorgestuurd naar de fabrikant, waarvan ik op 22 augustus een mailtje kreeg dat de armleggers niet op voorraad zijn en dat het nog een aantal weken kan duren. Ondertussen heeft Wehkamp de stoelen uit de collectie gehaald, en zijn wij 475 euro lichter. De overige stoelen durven we niet meer te gebruiken.

Ik wil de stoelen terugdoen daar ze ondeugelijk zijn en duidelijk een fabrieksfout bevatten.

Wehkamp.nl
    Beste,

Ook al zijn we er van overtuigd dat er uiteindelijk een passende oplossing zal komen op deze artikelklacht begrijpen we dat je het vertrouwen enigszins bent kwijtgeraakt in dit product. Om deze reden hebben we deze kwestie doorgezet naar onze achterliggende afdeling. Zodra wij een reactie hebben ontvangen, zullen we direct een terugkoppeling geven.

Met vriendelijke groeten,
    webcareteam wehkamp.
    Henk
    Dezelfde dag Is de klacht naar alle tevredenheid opgelost. Wehkamp, bedankt voor de snelle oplossing.
    Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Goed om te lezen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Bedankt voor je terugkoppeling en een fijne dag toegewenst.

webcareteam wehkamp
    Henk
    Netjes opgelost naar alle tevredenheid.
    Opgelost naar onze tevredenheid