Opgelost door Wehkamp.nl: Ondeugelijke tuinstoelen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182676
Gebruiker
Henk
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 10 juni 2016 heb ik bij Wehkamp 6 tuinstoelen Allibert Vermont gekocht. Op 23 juni knapte er spontaan een armlegger kapot van een stoel, en anderhalve week later een armlegger van een tweede stoel. En wel dezelfde breuk als de eerste. Wehkamp heeft de klacht doorgestuurd naar de fabrikant, waarvan ik op 22 augustus een mailtje kreeg dat de armleggers niet op voorraad zijn en dat het nog een aantal weken kan duren. Ondertussen heeft Wehkamp de stoelen uit de collectie gehaald, en zijn wij 475 euro lichter. De overige stoelen durven we niet meer te gebruiken.

De oplossing

Ik wil de stoelen terugdoen daar ze ondeugelijk zijn en duidelijk een fabrieksfout bevatten.

5 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste,

    Ook al zijn we er van overtuigd dat er uiteindelijk een passende oplossing zal komen op deze artikelklacht begrijpen we dat je het vertrouwen enigszins bent kwijtgeraakt in dit product. Om deze reden hebben we deze kwestie doorgezet naar onze achterliggende afdeling. Zodra wij een reactie hebben ontvangen, zullen we direct een terugkoppeling geven.

    Met vriendelijke groeten,
    webcareteam wehkamp.
  2. Auteur
    Henk
    Datum
    Dezelfde dag Is de klacht naar alle tevredenheid opgelost. Wehkamp, bedankt voor de snelle oplossing.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Goed om te lezen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Bedankt voor je terugkoppeling en een fijne dag toegewenst.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp
  4. Auteur
    Henk
    Datum
    Netjes opgelost naar alle tevredenheid.
  5. Auteur
    Henk
    Datum
    Opgelost naar onze tevredenheid

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy