Klacht Wehkamp.nl: Onfatsoenlijke behandeling en weigering gegevens.

E.

Tot nu toe 2 keren aangifte gedaan bij de politie van fraude op mijn naam. Iemand zou spullen hebben besteld op mijn naam. Hiervan heb ik alles doorgestuurd naar Wehkamp. Helaas geen reactie. Na veel halen en trekken weigert Wehkamp mij de gegevens te verstrekken, wie er voor getekend had, bezorgdatum, welke spullen het waren. Er werd ook meerdere malen in mijn oor opgehangen. Na deze onfatsoenlijke behandeling had ik per mail een klacht bij de Wehkamp ingediend. Kreeg een reactie terug van ene Shiva Binesari dat mijn klacht zal worden doorgestuurd. Nog steeds geen reactie van Wehkamp.
Intussen gaat Intrum Justitia door met aanmaningen en dreigementen. Tot een deurwaarder aan toe. Beide partijen weigeren mee te werken en vertikken het nog steeds om in hun brieven te vermelden waarvoor ik eigenlijk zou moeten betalen? Echter, dit weiger ik. Ik ga niet voor spullen betalen die ik nooit heb besteld. Ik ben nooit klant van Wehkamp geweest!

Met spoed reacties van zowel Wehkamp als Intrum Justitia.
En ik wil de gegevens van degene en bezorgdatum, welke spullen het waren en wie er voor getekend had.
Aangezien de deurwaarder binnenkort een bezoekje aan mij brengt, wil ik alle gevraagde gegevens op tijd.

Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

We vinden het vervelend dat dit op deze manier verloopt.

Graag willen we uitzoeken wat hier gaande is.
    Op basis van deze gegevens tref ik niet het juiste account aan.
    Ik wil je vragen om ons een mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met alle gegevens die je hierover hebt.
    Wij gaan dit dan uiteraard zo snel mogelijk voor je uitzoeken.

webcareteam wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?