Klacht Wehkamp.nl: Ontbrekende klantenservice

Dennis

Afgelopen maand een Miele wasmachine gekocht bij de Wehkamp. Spoiler alert!! Ik raad je af om dit te doen. Betaald voor de service om de wasmachine naar boven te brengen, helaas hadden de bezorgers van Dynalogic geen zin om hem naar boven te brengen. Onze brede nieuwbouw trap was niet geschikt voor het naar boven brengen van de wasmachine. Bezorgers werden ongeduldig, hebben de wasmachine zonder handtekening achtergelaten, en zijn weggegaan. Wehkamp weigerde mee te denken, slagkracht van de klantenservice was niet aanwezig, en van enige vorm van service was geen sprake. Geld van bezorgen werd zonder overleg teruggestort, wasmachine stond nog in de woonkamer. Nog steeds was er geen oplossing geboden. Om deze reden retour gestuurd. Bij de eerste afhaalafspraak durft de bezorgservice van Dynalogic te beweren dat ik niet thuis ben, terwijl de bus voor mijn deur stopt en niet veel later wegrijdt. Wehkamp bood nogsteeds geen oplossing, behalve slechte klantenservice zonder slagkracht. Bij de tweede ophaal opdracht durfden ze wel binnen te komen, wisten niet wat de ophaal opdracht precies in hield, maar nadat ik het proces heb uitgelegd en de trap had laten zien konden ze mij vertellen dat naar boven brengen geen probleem was. Heb ze vriendelijk gevraagd de wasmachine mee te nemen. Dag later is Coolblue gekomen en zonder problemen de wasmachine naar boven gebracht en aangesloten. Mijn advies, vermijd de Wehkamp en kies voor een alternatief.

Ten eerste klantenservice verbeteren en zorgen dat de klantenservice in staat gesteld wordt om zelfstandig te handelen. Ten tweede een compensatie voor de gemaakte kosten in de tussentijd.
Geen oplossing geboden

Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag kijken wij met u mee om te zien of wij meer voor u kunnen betekenen. Wilt u hiervoor een samenvatting van de klacht, uw klantnummer en geboortedatum mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij uw klacht verder oppakken in het account.

Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?