Klacht Wehkamp.nl: onterechtte aanmaning

Klachtnummer
# 127072
Gebruiker
fam.mink@hotmail.com
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Skottelbraay besteld met bijbehorende spullen. voldaan via ideal. alles ontvangen doch geen skottel. na een paar dagen gebeld waarbij werd gezegd dat deze verkeerd was verstuurde. gelijk volgende alsnog ontvangen. dus alles voldaan en ontvangen. Kreeg nu
diverse aanmaningen waarop ik via mail reageerde doch geen antwoord mocht ontvangen en nu komt er weer een aanmaning. administratie is ergens iets fout gegaan bij wehkamp. graag nogmaals hier nakijken om onnodige kosten te voorkomen. Vind het niet leuk als wanbetaler te worden aangemerkt terwijl ik er niets aan kan doen.

De oplossing

Geen een mail die door hun beantwoord word. Dat recht gezet word wat er nu ten onrechtte gebeurd

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Erg vervelend dat er een onterecht openstaand saldo op je account staat. Zou je deze klacht samen met je klantnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kijken wij het voor je na.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  2. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    op 10 juli hebben wij de Skottelbraai retour verwerkt, waarna u het bedrag van 79,05 teruggestort heeft gekregen. De barbeque is opnieuw voor u besteld, geleverd, en in rekening gebracht. Vandaag dat het bedrag van 79,05 nog steeds openstaat. Ik verzoek u vriendelijk het openstaande bedrag nog te voldoen. Excuses voor de verwarring.

    Ik verwacht u voldoende geïnformeerd te hebben hiermee.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen