Klacht Wehkamp.nl: onterechtte aanmaning

fam.mink@hotmail.com

Skottelbraay besteld met bijbehorende spullen. voldaan via ideal. alles ontvangen doch geen skottel. na een paar dagen gebeld waarbij werd gezegd dat deze verkeerd was verstuurde. gelijk volgende alsnog ontvangen. dus alles voldaan en ontvangen. Kreeg nu
diverse aanmaningen waarop ik via mail reageerde doch geen antwoord mocht ontvangen en nu komt er weer een aanmaning. administratie is ergens iets fout gegaan bij wehkamp. graag nogmaals hier nakijken om onnodige kosten te voorkomen. Vind het niet leuk als wanbetaler te worden aangemerkt terwijl ik er niets aan kan doen.

Geen een mail die door hun beantwoord word. Dat recht gezet word wat er nu ten onrechtte gebeurd

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

Erg vervelend dat er een onterecht openstaand saldo op je account staat. Zou je deze klacht samen met je klantnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kijken wij het voor je na.

webcareteam wehkamp.nl
    Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

op 10 juli hebben wij de Skottelbraai retour verwerkt, waarna u het bedrag van 79,05 teruggestort heeft gekregen. De barbeque is opnieuw voor u besteld, geleverd, en in rekening gebracht. Vandaag dat het bedrag van 79,05 nog steeds openstaat. Ik verzoek u vriendelijk het openstaande bedrag nog te voldoen. Excuses voor de verwarring.

Ik verwacht u voldoende geïnformeerd te hebben hiermee.

webcareteam wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?