Klacht Wehkamp.nl: oude printer niet inleveren bij koop nieuwe

lisette

Bij bestelling van een nieuwe printer wilde ik de oude inleveren. Ik belde voordat ik het pakketje op de DHL locatie zou afhalen. Klantenservice zei dat ik het tijdens de bestelling had moeten aangeven. Ik had dat niet gevonden tijdens de bestellen. Het bleek niet mogelijk, want ik heb het tijdens het telefoongesprek nog eens gecheckt..nergens een optie/vinkje aanwezig waar ik dat had kunnen doen. Dus vroeg ik of het op andere manier kon. Ook gaf ik aan dat ze wettelijk verplicht waren oude apparaten in te nemen, oud voor nieuw regeling. Klantenservice zei dat dat niet waar was!
Ik kon ook niet een manager spreken. Ik mocht een mailtje sturen als ik een klacht had. En ik moest dan gewoon zelf mijn printer inleveren.
Belachelijk.

Dat ze mijn oude ophalen, of ik hem op het ophaalpunt kan inleveren.

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

Op het moment dat je geen optie om een oud apparaat mee te laten nemen, beiden wij die optie niet aan. Excuses voor het ongemak.

Wij kunnen er niet voor zorgen dat je oude printer wordt meegenomen.

Webcareteam Wehkamp
    lisette
    Ook op milieucentraal.nl.
    Dat is de regeling die geldt vanuit de overheid. Daarnaast is de eerste zin die jullie terug schrijven onbegrijpelijk. Geen Nederlands.
    Ik wil gebruik maken van de wettelijke regeling om mijn oude printer in te leveren bij het kopen van een nieuwe. Jullie hebben mij die optie op geen enkele wijze gegeven. Jullie fout, dus graag correctie

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?