Opgelost door Wehkamp.nl: Pakket is bezorgt niks gezien

content Opgelost
Zweefje37

Ik had voor mijn zoontje die het weekend weer komt aan laptop en tablet besteld, zodat hij kon kiezen voor een kerstcadeau.
Helaas toen ik thuis kwam geen pakket, dus keek waar het was en was al afgeleverd, geen briefje in de bus, dus navraag gedaan in de buurt helaas niks. Contact opgenomen met wehkamp en zeggen dat het afgeleverd is waarop ik vraag wie er getekend heeft, dat doen ze niet. Nou fraai is dat, maar ik moest nu 1,5 week wachten dan zouden ze het uit gaan zoeken. Die tijd heb ik dus niet want zie mijn zoontje maar 1x in de 2 weken een weekend. En had dit graag gegeven , zal nu dus op pad moeten met hem om er zeker van te zijn dat ik hem wat kan geven.

Dat er een nieuw pakket gestuurd word voor het weekend , en snel het andere opgelost word voor mij. Zodat er geen 2 facturen open blijven staan

Goedemorgen,

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat het pakketje niet bij jou is afgeleverd.

Graag kijken wij met jou mee voor een passende oplossing.
    Zou je ons jouw klantnummer of e-mailadres en een korte omschrijving van de klacht willen e-mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl?

Zodra wij jouw e-mail hebben ontvangen, nemen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Zweefje37
    Ik heb nu via de mail contact gehad, maar nog steeds hetzelfde antwoord als waarover il de klacht heb ingediend. 1.5 week wachten.
    Snap dat het zo makkelijker is , en niet meer op deze pagina hoeft, maar moet er wel een oplossing zijn/komen
    Goedemiddag,

Wat vervelend om te vernemen dat er geen oplossing is geboden. We hebben deze kwestie opnieuw ingelezen en een reactie achter gelaten per e-mail.

We vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Goedemiddag,

We vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Zweefje37
    Wanneer hoor ik wat van u, omtrent de bestelling.

Goedenavond,

We hebben je per mail geïnformeerd over de status van onze bestelling. Excuses voor de lange doorlooptijd van het moment. We streven ernaar de kwestie zo snel mogelijk op te lossen.

Zweefje37
    Ja dat jullie ermee bezig zijn, zijn weer een week verder en nog niks duidelijk.
    Snap dat het een drukke tijd is maar hoop dat u mij ook begrijpt
    Goedemorgen,

Ik hoop dat je kunt begrijpen dat we heel hard bezig zijn om dit voor je op te lossen, echter ben je niet de enige met soortgelijke problemen. Hierdoor kan de betreffende afdeling niet alles binnen de tijd oplossen die we normaal gesproken kunnen hanteren, waarvoor onze excuses.
    Meer dan wat wij nu voor je gedaan hebben, kunnen wij niet voor je doen. Het enige wat we je nu adviseren is om geduld te hebben, aangezien er op korte termijn van onze kant informatie naar je toe zal worden gestuurd.

Excuses.

Zweefje37
    Net weer contact gehad met jullie, of er al enige duidelijkheid is, maar helaas kan dit nog wel even duren krijg ik te horen.
    Ik begrijp dat het druk is.
    Maar zou het toch graag opgelost zien.
    Goedemiddag,

Wij begrijpen dat je dit graag opgelost wilt zien. Wij gaan er ook vanuit dat dit correct afgehandeld gaat worden. Er is echter alleen tijd en geduld nodig om dit af te handelen.

Zweefje37
    Het is nu al 2 weken geleden, zou u alstublieft kunnen zorgen dat dit nu opgelost word.
    Zweefje37
    Ik zou graag zien dat we dit voor het nieuwe jaar opgelost hebben.
    Goedemiddag,

Ik zie dat je over het bovenstaande vanochtend reeds contact hebt gehad met mijn collega.
    Erg vervelend dat er nog geen duidelijkheid is over de vermiste bestelling, normaliter zou een dergelijke kwestie al zijn afgehandeld, maar onze afdeling vermissing heeft het erg druk en heeft zodoende een achterstand.

Uiterlijk volgende week is de kwestie opgelost en krijg je daarvan een schriftelijke bevestiging, ik wil je vragen dit af te wachten.

Excuses voor het ontstane ongemak.

Zweefje37
    Nu krijg ik weer een factuur, wanneer word dit nu opgelost.
    Zweefje37
    Nu kreeg ik vandaag mail, dat ik tussen 10 en 16:00 even terug wilde bellen, nu ben ik overdag telefonisch niet bereikbaar om iemand te woord te staan, nu is er wel contact geweest , en nu word er ineens gezegd dat er een handtekening is, terwijl ik daar na gevraagd heb en dat werd niet gedaan werd er toen gezegd Wat ik al raar vond. En de handtekening mocht ook niet aan mij gezonden worden. Erg vreemd. Snap dat er onderzoek voor nodig is, maar voelt niet fijn hoe er nu omgegaan word met de situatie. Graag zie ik of de handtekening of dat dit opgelost word.

Goedemiddag,

Vervelend dat dit op deze manier verloopt. Onze betreffende afdeling is hard bezig om deze kwestie voor je uit te zoeken en op te lossen. De verwachting is dat dit nog maximaal een week kan duren voor je hier terugkoppeling ontvangt. Wij hebben hier geen verdere informatie over.

Zweefje37
    Hoop dat het snel opgelost word.
    Goedemiddag,

Zodra er meer bekend is, zal je hier verder bericht over ontvangen, nogmaals excuses voor het lange wachten.

Mocht je in de tussentijd de mogelijkheid hebben om het aangeven nummer te bellen, uit de mail van 3 januari, zien we dit graag.

Zweefje37
    Er is 3 januari al telefonisch contact geweest en formulier opgestuurd.
    Helaas zijn jullie alleen overdag bereikbaar en kan ik overdag telefonisch geen contact opnemen
    Zweefje37
    Na de mail van 3 januari zou er binnen 10 werkdagen bericht komen. Zijn nu 8 werkdagen verder en nog niks vernomen. Ik begrijp dat het druk is en ik niet de enigste ben met een probleem.
    Maar zou het wel prettig vinden als het opgelost is.
    Ik heb geïnformeerd bij mijn rechtsbijstand en in zou kunnen schakelen.
    Hier zit ik en neem aan jullie ook niet op te wachten.
    Maar als dit nodig is dan zal ik iets moeten. Wacht nu al een maand op antwoord.
    Goedenavond,

Wij hebben je gevraagd te bellen naar een telefoonnummer. Als jij niet naar dit telefoonnummer belt, zal de kwestie niet op korte termijn opgelost kunnen worden. Als je dit wel doet, krijg je direct antwoord. Ik ga er toch vanuit dat je ergens doordeweeks een keer 5 minuten de tijd hebt om tussen 10:00 en 16:00 contact met ze op te nemen. Zo niet, is dat heel erg jammer, want dan kunnen wij het niet voor je oplossen.

Ons advies is dan ook zeker om met hen contact op te nemen, dit zou voor beide partijen het snelste zijn.

Zweefje37
    Komt wel heel dwingend over zo maar goed er is contact opgenomen na 8 min in de wacht gestaan te hebben, eindelijk iemand aan de lijn die vervolgens niks kan betekenen. Want diegene die erover gaat is vandaag de hele dag niet aanwezig.
    Zal van de week kijken of dit nog een keer lukt.
    Zou alleen wel prettig zijn als er niet zo met klanten omgegaan word. En wat vriendelijker.
    Maar hoop dat dit snel opgelost word.
    Goedemiddag,

Vervelend om te lezen dat onze betreffende collega niet aanwezig is vandaag.

Graag helpen wij je verder, echter ligt dit bij onze betreffende afdeling. Zij kunnen je hier verder mee helpen. Zij zijn inderdaad enkel bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 uur.

We hopen dat dit zo spoedig mogelijk kan worden afgehandeld.

Zweefje37

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?