Klacht Wehkamp.nl: Pakket kwijt! ‘Vandaag besteld, morgen in huis’, dus niet!

Anoniem

Donderdag 30 mei 2019 een laptop besteld voor een mooie prijs. ‘Vandaag besteld, morgen in huis’. Vrijdag een mailtje gekregen dat DHL onderweg was en mijn pakket bezorgd zou worden. Vervolgens kijk ik om 12:30 uur op track en trace en zie ik dat het pakket is bezorgd op mijn adres!? En er is zelfs voor getekend! Er is helemaal niks bezorgd op mijn adres. Dus contact met Wehkamp. ‘Vervelend mevrouw, wacht zaterdag nog even af, misschien komt het alsnog en we gaan een onderzoek starten en u hoort van ons’. Ondertussen bij de hele straat langs geweest maar niemand heeft een pakketje ontvangen.
Zaterdag nog niks, dus uiteindelijk weer contact met Wehkamp. ‘Sorry mevrouw, u moet het onderzoek afwachten’.

Vandaag opnieuw contact gezocht met Wehkamp, omdat ik verwacht van ‘vandaag besteld, morgen in huis’, dat ik het dan op zijn minst na 2 dagen wel in huis heb. ‘Sorry mevrouw, een onderzoek kan 10 werkdagen (!) duren. Gevraagd om een nieuwe op te sturen aangezien het niet mijn probleem moet zijn dat zij samen werken met DHL, maar dat kunnen ze niet doen. ‘U moet even afwachten’. Als ik vraag wat dat ‘even’ betekent, kan mevrouw daar geen antwoord op geven.

Heel erg vervelend aangezien ik deze laptop zeer spoedig nodig heb!

Dat er een nieuwe laptop wordt opgestuurd en deze morgen nog bij me bezorgd wordt.

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

Vervelend om te lezen dat je helemaal geen pakket van ons hebt ontvangen. Ik wil graag met je meekijken hoe het er mee voor staat met het onderzoek en of het mogelijk is om de laptop opnieuw voor je te bestellen. Kan je een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je klantgegevens en een korte omschrijving?

Webcareteam Wehkamp
    Anoniem
    Met me mee gekeken. De laptop staat opnieuw in bestelling, maar ik moet betalen voordat hij verstuurd wordt. Dat ga ik dus niet doen! In mijn besteloverzicht staat nu bij verzending 2: ‘Betaling wordt verwerkt’. Helaas dus nog altijd geen stap verder. Het is opgepakt door de ‘financiële administratie’ en ik moet weer afwachten.

Grrrrr.
    Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Wat jammer dat je nu moet wachten op de laptop, ik kan het mij goed voorstellen dat dit niet prettig is. Mijn collega´s van de financiële afdeling zullen het zo snel mogelijk voor jou nakijken, graag zou ik jou willen vragen om het nog even af te wachten.

Webcareteam Wehkamp.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?