Klacht Wehkamp.nl: pakket niet compleet

# 152020
naatje79

Bestelling was niet compleet. Er ontbrak een artikel in de doos wat wel op de bon stond. Overduidelijk niet ingepakt. De fout ligt bij wehkamp en zeker niet bij DHL. Ik heb hierover gemaild en de standaard reactie ontvangen "wat vervelend voor u "
"We starten een onderzoek "
Helaas een week later nog geen reactie.

Ik wil het ontbrekende product per direct ontvangen

Beste,

Vorige week is de klacht netjes bij ons gemeld. De desbetreffende afdeling is meteen op de hoogte gebracht van de situatie. Er is inderdaad een onderzoek gestart. We doen er alles aan om het zo snel, maar vooral zo goed mogelijk op te lossen. Zodra de desbetreffende afdeling meer weet, wordt je erover geïnformeerd per mail. Ik verwacht dat het binnen 2 weken is opgelost.
    We kunnen het onbrekende artikel (indien voorradig) opnieuw voor je bestellen, zodat het morgen al bij jou geleverd kan worden.
    Mocht je dit willen, kun een mail met jouw klantnummer versturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Graag vernemen we wanneer(dagdeel) / waar het geleverd mag worden.

naatje79
    Uiteraard wil ik mijn artikel ontvangen. Is tenslotte in rekening gebracht. Ik heb er gewoon recht op. Het onderzoek loopt al een week. Dus ik verwacht binnen nu en 1 week een nieuw artikel wat niet extra in rekening gebracht wordt. Lijkt me logisch
    Beste mevrouw Goessens,

Is het mogelijk om telefonische contact met je op te nemen, zodat we dit zo goed mogelijk voor je in orde kunnen maken?
    Ik hoor graag op welk telefoonnummer en rond welke tijd je het beste te bereiken bent.

naatje79
    Is het wellicht mogelijk om geen achternaam te plaatsen
    Misschien hecht ik waarde aan mijn privacy? ???

naatje79
    En een suggestie voor een passende oplossing heb ik aangegeven. Dus ik stel geen prijs op telefonisch contact.
    En ik eis dat u privé gegevens direct verwijderd! !!
    naatje79
    Helaas blijft reactie uit op mijn verzoek mijn privacy te respecteren. Ook via email krijg ik geen reactie..

Goedemorgen,

Aangezien je achternaam bekend is bij je klachtmelding, spreken we je op deze wijze aan. Mocht je dit onprettig vinden wegens privacyredenen, raad ik je aan deze (in de toekomst) niet meer te vermelden bij je bericht.

De desbetreffende afdeling is bezig met je klacht. Zoals mijn collega al aangaf kan dit ongeveer 2 weken duren. Ik zou je toch willen vragen dit af te wachten.

Onze back office heeft je klacht ontvangen en zal je een passende oplossing aanbieden.

Om het artikel naar je toe te sturen ontvangen we inderdaad graag per mail wanneer het artikel geleverd kan worden, mits op voorraad.
    Mocht deze mail al verstuurd zijn, zullen we er zo spoedig mogelijk op terug komen.

naatje79
    Tuurlijk wil ik mijn artikel ontvangen staat tenslotte op mijn factuur. Maar jullie gaan het vast weer in rekening brengen. We komen hier duidelijk niet uit
    Waardeloze afhandeling

naatje79

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?