Opgelost door Wehkamp.nl: Pakket nooit geleverd bij mij. Wel is er voor de pakket getekend , met niet mijn handtekening.

content Opgelost
ABDEL

18 November 2019 een bestelling geplaats bij de Wehkamp.nl, bij wehkamp als je iets besteld is het de volgende dag thuis. En ook krijg je een tijdsblok van 11:00 tot 15;00 uur zou dus de bezorger langskomen. Echter had ik dingen te doen ik ben mijn afspraak nagekomen heb dus binnen de tijd thuis gezeten en gewacht. De bezorger kwam niet dus later een bericht ontvangen dat ik niet thuis was, de bezorger is het niet gelukt binnen de tijd te bezorgen. De volgende dag zou hij weer langs komen. Als ik het goed heb,, dus maja ik dacht het zal wel want ik was sowieso de volgende dag niet thuis. Dan gaat het vast naar een dhl locatie waar je hem later kon ophalen. Echter kreeg ik al een melding dat mijn pakket afgeleverd is, wat ik vreem vond gezien ik niet thuis ben. Dus avond laat thuis gekomen. Nog even in de hal gekeken trof niets. En in de brievenbus ook geen briefje. Dacht waarschijnlijk bij de buren. Maar dat ook niet. Ondertussen is er getekend voor het pakket. Met een puntje als handtekening wat dus ook niet van mij is. Ik vind zowel Wehkamp.nl als Dhl twee bedrijven die hun werk slecht en niet goed doen. Nare ervaringen langleve zalando. Ik stop er mee om nog eens bij Wehkamp.nl wat te kopen. Misschien ooit in de toekomst als het wat beter word in het bedrijf. Ik heb nog wel een tegoedkaart voor de vorige probleem met de badjas die gebruikt was. Als compensatie die ga ik nog wel voot het laatste keer een keer gebruiken en verwacht dat dit probleem nu snel opgelost word en ook hier een goed compensatie te krijgen voor mijn laatste bestelling die ik dan ermee doe. En dan wie weet in de toekomst misschien nog. Voor nu ben ik er helemaal klaar mee. Ik ben een druk persoon. En heb geen zin om achter dingen aan te gaan en allemaal dingen moeten doen bellen mailen etc. Jullie probleem horen jullie netjes en goed en zorgvuldig en snel op te lossen.

De bedrijf moet zich excuses aanbieden.
De bedrijf moet zich sneller in actie komen om dit op te lossen.
Niets ontvangen dus mag het bedrijf voor de kosten zelf dragen.
En beter kun je met post nl werken!

En ik eis een tegoedbon van €100,-
Want keer op keer alleen ellende.

Goedemorgen,

Om uw klacht verder in behandeling te nemen, ontvang ik graag uw klantgegevens en een link naar deze klacht.
    Deze gegevens mogen gemaild worden naar socialmedia@wehkamp.nl

Alvast bedankt!

ABDEL
    Ben helaas nog steeds aan het wachten, elke keer dat je belt hoor je er is een onderzoek bezig, alsof er iemand vermoord is. Dus ja nog steeds niets opgelost. Ik heb het pakket nooit gehad simpel. Onderzoek kan ook snel en kon al lang opgelost zijn. Maar nee hoor! Via hier verwijzen ze je om meer moeite te doen en email te sturen naar wehkamp alsof er dan actie word ondernomen. Maar nee hoor gebeurt voor mij niets. Schandalig, en een compensatie willen ze je niet geven.
    Goedemiddag,

Vervelend dat het nog niet is opgelost.
    Ik wil je vragen om je klantgegevens te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij jouw account erbij kunnen pakken, wij kijken dan graag met je mee naar een oplossing.

ABDEL
    Dit had ik al gedaan, als je iets wil oplossen doe dat dan. Ipv, elke keer het zelfde bericht sturen met wij helpen je graag. Daar heb ik tot heden niets van gemerkt. Jullie helpen niet graag, anders was het al opgelost. Dus bij deze los het op mijn gegevens waren al opgestuurd. Ik blijf niet dingen opsturen van het kastje naar de muur. Wehkamp.nl triest dit! Ben er helemaal klaar mee. Lang leven zalando ik meen het!
    Goedemiddag,

Ik kan mij goed voorstellen dat het vervelend is omdat je je gegevens als door hebt gegeven, maar om de klacht nogmaals in behandeling te nemen en te kijken naar een passende oplossing, heb ik je gegevens nogmaals nodig.

Ik wil je daarom vragen om je gegevens te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl, dan zullen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen met jou kijken naar een passende oplossing.

ABDEL
    Oke, ik ga het nu nog een keer opsturen. En hoop niet dat ik dan alweer heel lang moet wachten en dat het ook daadwerkelijk meteen opgepakt word. En niet weer het zelfde liedje.
    ABDEL
    Ik heb weer gedaan wat mij elke keer word gevraagd. Geruime tijd geleden. Verder niets meer gehoord. Lijkt mij zo standaard van het kastje naar de muur sturen en dan gewoon weer in het zelfde molen draaien. Er word niets opgelost er is niemand die wat doet. Je hoort ook niets. Slechte service. Mn word niet serieus genomen. Het is toch niet mijn probleem dat pakket niet bij mij is geleverd. Dat is een probleem van jullie en de bezorger! Ik moet als klant hier niet de dupe ervan zijn. Maar nee hoor wat kan het wehkamp.nl toch schelen. Keer op keer nare ervaringen. Heel jammer dit en triest voor worden. Van een gebruikte badjas, en dan een pakket dat nooit geleverd is bij mij. Maar wel voor getekend is wat mijn handtekening niet is. Heel appart dit allemaal. Wehkamp.nl malafide praktijken pas maar op mensen. Mijn tip zalando 👍 top webshop.
    Goedemiddag,

Fijn om te horen dat de gegevens zijn opgestuurd.
    De klacht zo snel mogelijk in behandeling genomen worden.

ABDEL
    Nog steeds niets gehoord ze zijn er nog steeds mee bezig sinds 19 november. Een bestelling waarvoor getekend moet worden door mij ( de klant ). Maar getekend is met een ander hantekening wat niet van mij is. Plus ik was niet thuis en dus heb ik ook niets gehad. Onbegrijpelijk wat er gebeurd is. Wehkamp.nl vertelt mij elke keer dat zei onderzoek aan het doen zijn. Ik denk dat het fout ligt bij de bezorger. Hier klopt niets van onbegrijpelijk of wehkamp zit er zelf achter en sturen niets. Ik snap er niets meer van. En voor alles als excuus een tegoedkaart geven ho maar. Wat wel netjes zou zijn op zijn plaats.
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, zou u uw klantgegevens (klantnummer of e-mailadres + geboortedatum) en de link van de klacht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan pakken wij daar het verder op voor u.
    Alvast bedankt.

ABDEL
    Hoe vaak wil je dat ik dingen blijf sturen.
    Voor alsnog paar keer gedaan. Maar geen verschil.
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht, wij zien dat het opgestuurde formulier nog in behandeling is bij de desbetreffende afdeling.
    U ontvangt hier komende week een antwoord op terug.

Wij vragen u vriendelijk om dit nog even af te wachten.

Webcareteam Wehkamp.
    Goedemiddag,

U ontvangt hier komende week een antwoord op terug.

Wij vragen u vriendelijk om dit nog even af te wachten.

Webcareteam Wehkamp.
    ABDEL
    Even reageren voordat de klacht sluit.
    Zodat het open blijft:

Update: we zijn alweer aan het wachten ( we wachten al heel lang) maar goed weet als er wat aan de hand is met wehkamp. Dat je dan niet geholpen word en ze je maar laten wachten.

Vreselijke bedrijf, en voor je t weet krijg je hier weer een standaard bericht met stuur je gegevens. Die ik al miljoen keer heb gestuurd ze doen er toch niets aan. Ipv standaard bericht sturen maak er werk van!

Malafide criminelen organisatie is het. En de DHL ook samen een team een taak.
    Goedemiddag,

Intern zijn wij, zoals eerder aangegeven, bezig met het onderzoek. Dit loopt
    volgens processen die wij niet kunnen versnellen. Verdere informatie of
    contact zal via de mail lopen. In verband met de Algemeen Verordening
    Gegevensbescherming kunnen wij niet op dit platform inhoudelijk reageren.

ABDEL
Klacht uiteindelijk na veel wachten netjes opgelost. Had toen kort daarna weer een goedkope koopje gedaan om te kijken hoe het gaat. Verder als er weer wat leuks is zal ik het zeker aankopen.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?