Klacht Wehkamp.nl: pakket van Wehkamp met nieuwe smartfoon over de schutting gegooid

M

Hallo mijn klacht gaat voornamelijk over de bezorging.
DHL heeft vandaag een pakketje van wehkamp met een nieuwe smartfoon over de schutting gegooid!!!.
Heb geen klachten over het bestellen en retourneren bij Wehkamp maar wel over de bezorging.
Ik kan nu het pakketje niet openmaken, want mocht de telefoon beschadigd zijn kan ik deze niet meer retourneren.
We waren notabene gewoon thuis ...omdat bij Wehkamp als je iets besteld snel geleverd wordt zijn we daar erg tevreden over.
Maar nu zal deze telefoon terug moeten en zullen we weer een nieuwe moeten bestellen.
Baal hier flink van.

excuus, hoe lossen we dit op? Kan nu het doosje vd smartfoon niet openmaken

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling op deze manier bezorgd is, mijn excuses hiervoor! Ik kijk graag voor u naar een passende oplossing. Hiervoor mag u een e-mail sturen naar: socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer en/of e-mailadres, uw geboortedatum en een korte klacht omschrijving.

Alvast bedankt!

webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?