Opgelost door Wehkamp.nl: Partytent Fentura

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148363
Gebruiker
Fred
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De staanders van de partytent roesten. Foto's zijn ter beoordeling aan Wehkamp gestuurd. Aanvang klacht 16 november. Partytent vanaf juni 2015 in gebruik.
Tot op heden, na geregeld contact, alleen maar uitvluchten ontvangen tot op de dag van vandaag.

De oplossing

Een nieuwe goed gefabriceerde FENTURA partytent of het aanschafbedrag + verzendkosten retour.

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenavond Fred,

    Vervelend dat de staanders van de partytent roesten.

    We hebben het nagekeken en de desbetreffende afdeling heeft vorige week woensdag (6 januari) contact gehad met SenS Line. Er is ook telefonisch contact opgenomen met jou over de status van de klachtafhandeling.

    De desbetreffende afdeling geeft aan dat zodra er meer informatie bekend is ze jou verder zullen informeren en we willen je vragen dit af te wachten.

    Begrijpelijk dat het erg vervelend is dat je nog niets gehoord hebt.
    Naar verwachting zal er deze week/begin volgende week meer bekend zijn.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp
  2. Auteur
    Fred
    Datum
    Van maanden touwtrekken tot een aannemelijk voorstel binnen enkele dagen.
  3. Auteur
    Fred
    Datum
    Uitstekende ervaring.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fred
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen