Klacht Wehkamp.nl: playstation 4 geannuleerd

Klachtnummer
# 49880
Gebruiker
Trudyvuik
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 6 november mijn playstation 4 besteld en op 14 januari kreeg ik een email dat ik bij de volgende levering zat en dat ik mijn ps4 kon verwachtte in de periode van 14 tot en met 21 januari maar in deze periode is mijn bestelling geannuleerd, il zou graag willen weten waarom dat is en wanneer ik hem eigenlijk kan verwachtte.

De oplossing

Ik wil uitleg waarom hij is geannuleerd en weten wanneer ik hem dan kan ontvangen en ik wil weten of ik nu wel bij de volgende levering zit.

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Het spijt mij dat u geen duidelijkheid heeft gekregen over de bestelling van de PS4. U heeft op dit moment geen krediet om de bestelling voor u te noteren en heeft per abuis een e-mail ontvangen wanneer u de PS4 kan verwachten.
    Excuses voor de vergissing.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    Trudyvuik
    Datum
    Blijf mijn bestelling wel gelden van 6 november totdat ik weer krediet heb
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Onze krediet afdeling heeft de bestelling geannuleerd, ook in verband met de betaalachterstand.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen