Klacht Wehkamp.nl: Prijsverschil concurrent

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 424212
Gebruiker
BG0412
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb net een skateboard besteld artikelnummer: 0813398017815.

Nadat ik de bestelling heb geplaatst ben ik toevallig het zelfde product bij bol.com gezien voor een bedrag van €30,-. En bij jullie was het product nog afgeprijsd van €69,95,- voor €48,95 terwijl het bij bol.com de normale prijs is.

Ik heb gebeld met klantenservice om te vragen of hiermee wat gedaan kan worden helaas heb ik als antwoord nee gekregen. Ik vind het een erg slechte service wat ik normaal gesproken niet gewend ben van Wehkamp.

Ik vind de prijsverschil wel behoorlijk groot en overweeg het product alsnog retour te sturen. Hopelijk kunnen jullie voor in de toekomst voor vaste klanten wat meer betekenen.

Met vriendelijke groet,

De oplossing

Meegaan in de prijs van een directe concurrent.

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Graag wil ik uw klacht verder in behandeling nemen. Zou u uw klantgegevens(klantnummer of e-mailadres + geboortedatum) en link naar uw klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.
    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam wehkamp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BG0412
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen aangeboden oplossing. De enige wat er staat is dat je het product mag retourneren, maar dat is de normale procedure als je ergens wat koopt. Ook in dit geval bij Wehkamp. Jammer genoeg is niks met de prijsmelding/ klacht gedaan. Kortom niet bepaald klantgericht opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen