Klacht Wehkamp.nl: problemen met mijn tv

Stephan koldijk

hallo. ik heb een verstandelijke beperking dus hoop dat het te begrijpen is wat ik typ
mijn ouders hebben voor mij een tv over genomen
van iemand die nu in Spanje woont
van 3 maand oud met garantie !!
prijs van de tv was 949 euro
hij moest van zijn tv af om dat hij te zwaar was om mee te nemen
nu is het zo dat er een probleem mee is als ik hem aan zet heb ik soms geen beeld maar
heb wel geluid

dus heb ik Wehkamp op gebeld en de situatie uit gelegd
hun zeggen dat het niet gerepareerd kan worden op mijn naam alleen op naam van die gene die het product heeft gekocht dus met andere woorden heb je alleen garantie op de persoon zelf. terwijl ik nu de eigenaar ben en dus ook een bon heb van het product
heb zelf ook geprobeerd te bellen met die gene maar dat nummer bestaat niet meer heeft nu waarschijnlijk in Spanje telefoon.

hoop dat het duidelijk is zo

ik zou graag willen dat het product op mijn naam
kan worden gerepareerd de bon heb ik
zelf retour bonnen en pak bon heb alles
en dat het product ook weer naar mijn adres terug komt wanneer
de reparatie voltooit is m.v.g. S.koldijk

Wehkamp.nl
    Hallo Sjoerd,

Ik heb het even voor je nagekeken en even nagevraagd. Ik snap dat het vervelend is dat wij het aankoopbewijs niet voor je kunnen regelen.

Je kan het beste even contact opnemen met Philips. Als je de klantenservice van Philips belt, kunnen ze je vast helpen. Het telefoonnummer is: 0900 202 0871. Ze kunnen ook verder de garantie en de reparatie afhandelen.

Met vriendelijk groet,

webcareteam wehkamp

Stephan koldijk
    Het is niet op de normale weg gegaan
    Jammer maar heb het geregeld met Philips
    Beetje makelijk van whekamp jammer

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?