Klacht Wehkamp.nl: Product vernietigd bij reparatie verzoek

Hammer 34

De Audiojack van een special edition xbox controller was stuk. Contact opgenomen om te vragen hoe de reparatie in zijn werk gaat want het gaat om een laatste cadeau die mijn zoon van zijn opa heeft gekregen voor zijn overlijden, heeft dus een hoog emotionele waarde los van de collecteble waarde. Was geen probleem ook als het niet gerepareerd kon worden zou ik gewoon de optie krijgen om het weer veilig te laten sturen dus gedaan.

Krijg ik na een paar dagen ineens een mail dat de reparatie te lang gaat duren of niet gerepareerd kon worden( ja zo staat het beschreven) en het artikel niet meer leverbaar is( dat had ik uiteraard ook al aangegeven hoef ook geen nieuwe maar wel deze terug) en ik krijg mijn geld terug.
Direct contact opgenomen en toen kreeg ik te horen dat mijn controller vernietigd is...zonder overleg, zonder wat dan ook... Ik heb nog gevraagd of het een probleem was qua terugsturen als het niet gemaakt kon worden en dit was GEEN probleem ik zou altijd zelf de optie krijgen als zou blijken dat dat deel niet gemaakt kon worden.
En nu? Krijg ik mijn aankoop bedrag terug(69 euro) en voor de rest is het "maar jammer" hoe kan dit? Het is toch mijn eigendom? Ik heb de koop nooit ongedaan gemaakt sterker nog er is geen enkele communicatie geweest na opsturen behalve de mail waarin dus staat dat de reparatie te lang( wat maakt het uit hoe lang het duurt) of niet meer gerepareerd kan worden... Ik snap echt niet hoe ze zo met klanten om kunnen gaan.

Ik vind dat ze een gemaakte afspraken dienen na te moeten komen. Als ze zelf niet meer kunnen beschikken over dit product omdat ze het vernietigd hebben dan zouden ze het ergens anders moeten bestellen. In iedergeval iets meer dan jammer en je geld terug.

Wehkamp.nl
    Goedeavond,

Wat vervelend om te vernemen dat een artikel met emotionele waarde niet meer gerepareerd kon worden. We begrijpen dat de creditering, die normaliter afdoende is, dergelijke gevoelens nooit kan wegnemen. We leggen uw gewenste oplossing voor aan de betreffende afdeling. Zij zullen daarover contact met u opnemen.

webcareteam wehkamp
    Hammer 34
    Bedankt voor uw snelle reactie, ik hoop dat het opgelost gaat worden
    Hammer 34
    Inmiddels een reactie gekregen dat ik 25% korting kon krijgen op een nieuwe. Dit vind ik geen correcte opposing, en dit ook aangegeven. Nu nog steeds aan het wachten op een juiste oplossing
    Hammer 34
    Inmiddels netjes opgelost. Bedankt wehkamp voor jullie begrip