Opgelost door Wehkamp.nl: Rekening klopt niet

angry Opgelost
C.B. Pos

Probleem met de rekening die niet klopt en het gegeven dat Wehkamp zijn klanten gern service verleend en geen oplossing biedt.

Oplossing van het probleem

Goedemorgen,

Wij zien dat u rechtstreeks contact met ons hebt opgenomen. Bedankt daarvoor. Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen.

Goedemorgen,

C.B. Pos
    Behalve een armoedig kaartje en een email dat de rekening in orde wordt herstelt is er niets gebeurd. Geen net excuus op een persoonlijke manier. Geen vergoeding of genoegdoening voor alle tijd, belkosten en ongenoegen door de manier waarop WEHKAMP met zijn trouwe klanten omgaat. WEHKAMP weet wel dat je als trouwe klant met een klein inkomen geen poot hebt om op te staan en altijd de verliezende partij bent. Slordig dus. Als je zoals ik k altijd op tijd betaald hoor je ze niet. Als WEHKAMP een fout maakt, moet je een strijd voeren en maar afwachten en op klacht.nl reageren willen ze wat voor je betekenen. Hoop dat u deze reactie ook doorgeeft aan WEHKAMP, misschien begrijpen ze dan een keer hoe de klant zich voelt na zo een behandeling. Waardeloos en miskend dus.
    Goedenavond,

Mijn collega heeft u 29 augustus proberen te bellen, maar helaas geen gehoor. En zoals we eerder via de e-mail hebben laten weten, liet de oplossing wat langer dan gebruikelijk op zich wachten vanwege de drukte. Excuus voor het ongemak!

C.B. Pos
Volgens Wehkamp wel. Maar zo ga je volgens mij niet met mensen om

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?