Opgelost door Wehkamp.nl: reparatie klein electronica

tol

Ik heb in januari 2016 een harde schijf gekocht die ik nu (6 maanden later) ter reparatie heb aangeboden, omdat hij het niet meer doet. Na de beloofde twee weken, heb ik nog steeds mijn harde schijf of mijn geld niet terug. Ik heb 5 keer telefonisch contact gehad met de klantenservice, waar elke keer een ander verhaal wordt verteld en uiteindelijk toegeven dat ze niet weten hoe het verder gaat.

Ik wil mijn geld terug, want er is al 2 keer vermeld dat de schijf niet meer te repareren is en dat ik mijn geld terug zou krijgen.

Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Wat vervelend om te vernemen dat er het een en ander mis gaat.
    Ik heb de kwestie door gestuurd naar afdeling Back Office. Zij zullen de kwestie verder oppakken en ik verwacht dat je het geld zo snel mogelijk terug zult ontvangen.

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

webcareteam wehkamp
    Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Inmiddels is dit artikel gecrediteerd. Je zult dit zo spoedig mogelijk op je rekening ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
    webcareteam wehkamp.
    tol
    Jammer dat ik zo vaak heb moeten bellen en er niets bekend was. Via deze site is het wel snel opgelost.

tol

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?