Opgelost door Wehkamp.nl: reparatie klein electronica

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181098
Gebruiker
tol
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb in januari 2016 een harde schijf gekocht die ik nu (6 maanden later) ter reparatie heb aangeboden, omdat hij het niet meer doet. Na de beloofde twee weken, heb ik nog steeds mijn harde schijf of mijn geld niet terug. Ik heb 5 keer telefonisch contact gehad met de klantenservice, waar elke keer een ander verhaal wordt verteld en uiteindelijk toegeven dat ze niet weten hoe het verder gaat.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, want er is al 2 keer vermeld dat de schijf niet meer te repareren is en dat ik mijn geld terug zou krijgen.

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Wat vervelend om te vernemen dat er het een en ander mis gaat.
    Ik heb de kwestie door gestuurd naar afdeling Back Office. Zij zullen de kwestie verder oppakken en ik verwacht dat je het geld zo snel mogelijk terug zult ontvangen.

    Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp
  2. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Inmiddels is dit artikel gecrediteerd. Je zult dit zo spoedig mogelijk op je rekening ontvangen.

    Met vriendelijke groeten,
    webcareteam wehkamp.
  3. Auteur
    tol
    Datum
    Jammer dat ik zo vaak heb moeten bellen en er niets bekend was. Via deze site is het wel snel opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen