Klacht Wehkamp.nl: Reparatie laptop

coriendehaas

In maart 2013 heb ik bij Wehkamp een nieuwe Asus laptop gekocht. In november 2013 begon ik klachten te krijgen met het opladen van de laptop. Hij kon niet tegelijkertijd aan staan en worden opgeladen. Als de laptop moest worden opgeladen, diende ik hiervoor de laptop uit te zetten. Ik heb deze klacht gemeld bij Wehkamp en opgestuurd voor reparatie. In de klacht heb ik vermeld dat het probleem vermoedelijk in de hardware ligt, aangezien de adapter prima was. Deze informatie kreeg ik van een computerwinkel. Nu heb ik de laptop weer terug ontvangen, maar hetzelfde probleem is er. Wehkamp heeft niets aan mijn reparatie gedaan, terwijl (naar mijn mening) het probleem duidelijk heb omschreven.

Ik wil dat de laptop zo snel mogelijk opnieuw wordt gerepareerd. Als hij dan niet is gemaakt, wil ik een nieuwe laptop op kosten van Wehkamp. En in de tussentijd wil ik een vervangende laptop, want dit zorgt voor teveel overlast.

Wehkamp.nl
    Vervelend dat het probleem nog niet is verholpen.
    U ontvangt binnenkort nader bericht via e-mail van onze afdeling Customer Care.
    Webcareteam
    wehkamp.nl