Klacht Wehkamp.nl: Reparatiekosten tbv defecte LCD-TV zelf betalen

Klachtnummer
# 59017
Gebruiker
PMahulete
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21-11-2008 heb ik een tv bij Wehkamp gekocht. De tv vertoont, zonder dat deze ooit stoot- of valschade heeft opgelopen en voornamelijk alleen in avonduren is gebruikt, sinds een paar weken kuren. Bij het aanzetten van de tv blijft de linkerhelft van het beeld zwart. Toen dit probleem voor het eerst optrad trok het na 10 à 15 minuten bij, maar nu niet meer. Volgens de specificaties van de tv heeft het een levensduur van 60.000 uren. Dit is zo'n 6,8 jaar. De 6,8 jaar zijn sinds aankoop nog lang niet verstreken en de tv staat ook zeker niet 7 dagen per week 24 uur per dag aan. Ik heb Wehkamp gebeld en de vrouw waar ik mee sprak zei dat de reparatiekosten voor mijzelf zullen zijn. Ik begrijp dat de normale garantie van de TV is verstreken, maar ik verwacht dat mijn aankoop naar behoren werkt en zeker minimaal de levensduur meegaat.

De oplossing

Ik verwacht van Wehkamp een service met volledige reparatievergoeding, zoals eenzelfde soort klacht met ref.nr. #14595, om mijn vertrouwen in Wehkamp te behouden en mij als hun klant tevreden te stellen en te houden.

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.
    Kostenloze reparatie zal niet gaan, maar u ontvangt binnenkort een voorstel van onze klantenservice.
    over deze zaak.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen