Klacht Wehkamp.nl: Reparatietijd duurt lang en Wehkamp verstrekt misleidende gegevens

melkurion

Laptop februari besteld. Te laat geleverd. hiervoor kreeg ik korting op de leveringskosten. Blijkt dat de accu van de laptop bij levering deffect is. Heel vervelend, omdat ik hem intensief gebruik, ook voor mijn werk, heb ik de klacht op 7 mei ingediend. De laptop op 9 mei overhandigd aan DHL (ontvangstbewijs) Vervolgens niks te zien op de wehkamp-site, 14 mei (5dagen!) later zogenaamd nog niet ontvangen. Telefonish contact met klantenservice. Dag er na op 15 mei ineens ontvangen en doorgestuurd naar Toshiba. DHL doet er geen 5 dagen over. Conclusie: neergelegd is zonder er iets mee te doen, pas opgepikt is na klacht. 25 mei status onveranderd. Wederom gebeld, dag erna (26 mei) stond ineens dat laptop terug was, een defecte accu. Vervangen van accu duurt geen 10! dagen duurt! Conslusie: wederom pas actie na klacht. 27 mei staat op dat verzonden is. Navraag bij DHL zegt dat dit een leugen is. Dhl heeft zelfs op 28 mei nog geen pakejte ontvangen.

Ik wil een compensatie van het bedrijf. Dit kan door een korting te geven op het aanschafbedrag, of op een andee manier.

Wehkamp.nl
    Het spijt ons dat de laptop nog steeds niet is afgeleverd.
    Onze klantenservice gaat navraag doen en zal u binnen enkele dagen nader informeren en dan ook zorgen voor een compensatie.
    Excuses voor het ongemak.
    Webcareteam
    wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?