Klacht Wehkamp.nl: retour fout verwerkt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136170
Gebruiker
e
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Er is een retour fout verwerkt. Wat is gehouden , bovenstuk
supertrash bikini 75c staat als retour verwerkt.
Dit is fout, deze is thuis en ook betaald. Wat retour is gegaan
( bovenstuk 70d en broekje s ) staat gemeld als bezorgd.
Dit is fout, dat is geretourneerd. Wehkamp zegt dat ik nog moet betalen voor het broekje. Deze heb ik niet, heb enkel het bovenstuk ik
maat75c. Het Broekje is niet besteld bij wehkamp .
Ik betaal daar dus ook niet voor. Ik ga ook niet boeten voor hun administratie fout.

De oplossing

Administratie aanpassen, ik ga niet betalen voor het broekje wat ik niet heb

6 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Hi Ellis,

    Vervelend dat er een fout is gemaakt bij de retourverwerking. Ik ben het voor je nagegaan en zie dat deze artikelen eind mei besteld zijn. Omdat het al zo lang geleden is heb ik de case doorgezet naar een afdeling die het kan controleren en zo nodig corrigeren waar momenteel nog fouten in je klantbestand staan. Ik wil je vragen hier over 1 week op terug te komen, dan hebben we naar alle waarschijnlijkheid de nodige terugkoppeling.

    Ons excuses voor het ongemak, we trachten dit zsm te herstellen!

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp.nl
  2. Auteur
    e
    Datum
    Het is lang geleden, maar ik dacht dat het al opgelost was. Ik ben namelijk een goede klant van wehkamp. Ik heb meerdere mails gestuurd en telefonisch contact gehad. Ik moest o.a. een formulier invullen van een vermiste retour. Dit heb ik niet gedaan, er is niets vermist. Er is sprake van een administratieve fout. De 75b is hier , de bestelling met 70d en broekje s is retour. Er is geen Bikini broekje bij jullie gekocht.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik zie dat er twee bikinibroekjes en twee tops zijn besteld. Een top en een bikinibroekje staan als retour vermeld. Een bikinibroekje en een bikinitop staan nog open. Klopt dit?

    Mocht dit niet kloppen, dan wil ik u alsnog vragen om het formulier in te vullen. Met dat formulier kunnen wij uw rekening alsnog corrigeren.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  4. Auteur
    e
    Datum
    ja dit klopt , het staat open, maar dit is retour gegaan. Ik heb alleen de 75c thuis.


    Ik kreeg vervolgens 100€ terug gestort en lees ik net een mail dat dat wehkamp nog 100€ v mij krijgt . Raar!!
  5. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik heb het voor je nagekeken. Gisteren is 100 euro op je rekening gestord. Dat zou je vandaag of maandag kunnen zien. De ander 100 euro zijn van 2 andere rekeningen, die van 26-09 en 30-06.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  6. Auteur
    e
    Datum
    dat klopt niet, de rekening van september is keurig betaald.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
e
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen