Klacht Wehkamp.nl: Retour geweigerd

Klachtnummer
# 392799
Gebruiker
Katharinaheise
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 17-09-2019 een bestelling gedaan via wehkamp.nl
Op 19-09-2019 ontvangen en besloten om 1 item te retourneren. Geconstateerd dat mijn account niet meer geldig was. Gebeld met de klantenservice en mijn account is niet te vinden. Evenals mijn emailadres en het ordernummer.

Wehkamp weigert de retournering aan te nemen ondanks de wettelijke verplichting.

Ik ben ontzettend kwaad dat mijn recht op bedenktijd door Wehkamp wordt tegengehouden en eis mijn geld terug.

De oplossing

Het geld terugstorten van het item.

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Wat vervelend dat het zo misloopt. Ik wil je vragen je gegevens te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, zodat wij je vanuit dar verder kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen