Opgelost door Wehkamp.nl: retour intern binnen, maar niet zichtbaar in account, dus geen geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121577
Gebruiker
Dave
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Had een ophaalopdracht aangemeld voor wat kleding op te halen. Later op de dag besloot ik om de twee hanglampjes, ook op te laten halen omdat ze nagenoeg geen licht gaven. Per abuis had ik wel al betaald voor de lampen omdat mijn vrouw ze graag wilde hebben.

Nu werd het hele stapeltje opgehaald en stond later in mijn overzicht, heel netjes verwerkt dat de jleding retour was gekomen. Echter de lampen stonden nog als geleverd. Hierover gemaild met Wehkamp, maar ik moet 3 weken wachten totdat het bijgewerkt is. In al die jaren is het binnen een paar dagen verwerkt, maar na 3 weken zullen deze lampen alsnog in mijn overIcht worden bijgewerkt. " TUURLIJK" !

Wel al via de mail bevestigd gekregen dat de lampen intern zijn verwerkt, maarvgeld retour? daar kan ik lang op wachten. Mails waaruit blijkt dat de goederen zijn verwerkt heb ik bewaard. Hierbij heb ik nadrukkelijk het artikelnummer genoemd. Dit omdat er nog een lamp retour was gestuurd.


De oplossing

Hier de bevestiging van de ontvangst retour
--------

#1.
Geachte mevrouw Post,

Ik mag u doorgeven dat de lampen nu wel retour zijn verwerkt.

Onder Mijn verwerkte retouren kunt u deze bekijken. Het verwerken van retouren duurt maximaal 21 dagen. Verschillende artikelen uit dezelfde zending kunnen op verschillende momenten verwerkt worden. In het vervolg bent u dan op de hoogte hiervan.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijn weekend.

Met vriendelijke groet,

Manisja Gopi
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl
--------------------------

11 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag Dave,

    Vervelend dat het nog niet opgelost is.

    Zou je een korte omschrijving van de klacht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan pakken we het verder op.

    Zou je in de e-mail ook aan willen geven op welke naam en geboortedatum het account staat? Er zijn namelijk meerdere klantgegevens bekend op dit adres.

    Excuses voor het ongemak en we wachten de e-mail af.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  2. Auteur
    Dave
    Datum
    ik probeerde de mail te vesturen maar ik krijg hem terug. Dit gebeurdt wel vaker dus ik ga er van uit dat dat probleem hier ligt. Daarom maar even zo.

    De klacht staat hierboven omsvhreven. kunt u deze kwestie doorspelen en hier het resultaat posten?
  3. Auteur
    Dave
    Datum
    p.s

    account staat op naam van Post.
    31-7-1984. Dit vergat ik in mijn vorige reactie te vermelden.

    Verder wil ik graag de communicatie, via deze site laten verlopen. Zo is alles gelogt en raak ik geen mails kwijt. Hopelijk heeft u hier geen bezwaar tegen.

    mvgrt,
    Anker
  4. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen Dave,

    We hebben zojuist geprobeerd te bellen maar de verbinding werd na een paar minuten verbroken.

    Klopt het dat bestelnummer 615-25-543 2x retour gestuurd is maar dat deze nog niet retour verwerkt zijn op je account?

    Graag ontvangen we de datum waarop het geretourneerd is en het recunummer van het retourbewijs, dan kijken we het verder na.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  5. Auteur
    Dave
    Datum
    dat klopt.
    er was op dat moment nog een order die werd opgehaald. Ik heb echter wel maar 1 sticker gekregen.

    hierop staat het volgende.

    opgehaald op 21-7-2015 VLA
    811602822

    het begin van de sticker was wat gescheurd, want de chauffeur had haast. De eerste 8, kan dus ook een 3 zijn.
  6. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Bedankt voor alle gegevens en informatie.

    Ik heb de correctie voor u aangevraagd op uw account. Ik ga er vanuit dat het binnen 2 dagen verwerkt is op uw account. Ik wil u vragen dit even in de gaten te houden op uw persoonlijke wehkamp pagina. Het betaalde bedrag zal dan binnen 5 werkdagen terug gestort worden. Excuses voor het ontstane ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp.nl
  7. Auteur
    Dave
    Datum
    is er intern al iets in gang gezet?
    heeft u nieuws?
  8. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Het is diezelfde dag nog voor u gecorrigeerd. Dit kunt u terug zien op mijnwehkamp.nl onder 'mijn administratie'.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  9. Auteur
    Dave
    Datum
    ok. bedankt.

    echter staat het geld niet op mijn rekening, zoals werd aangegeven. Er is een 'tegoed' ontstaan, maar zolang ik niets bestel, ben ik het geld alsnog kwijt.

    Ik wil het graag op mijn rekening, zoals werd aangegeven door u

    mvgr,

    Anker
  10. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Het geld komt ten alle tijde eerst als tegoed op uw account te staan. Als u niets bestelt wordt het tegoed alsnog uitgekeerd op uw bankrekening. Ik wil u vragen om dit nog even af te wachten.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam Wehkamp.nl
  11. Auteur
    Dave
    Datum
    nog steeds geen geld op mn rekening.
    we wachten af. hoelang duurt zoiets?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dave
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen