Klacht Wehkamp.nl: Retour niet geaccepteerd.

# 319244
Kinderen

Ik heb een bestelling gedaan van 6 tasjes. Daarvan heb ik er uiteindelijk 1 gehouden en 5 retour gestuurd. Daarvan zijn er 3 geaccepteerd en 2 niet omdat ze niet aan de retourvoorwaarden voldoen. In de mail staat: 'niet in de originele staat geretourneerd, beide tasjes zijn gebruikt, hebben vlekken zie foto's in bijlage.'
In deze mail word ik dus ervan beschuldigd dat ik ze heb gebruikt wat absoluut niet het geval is. Daarbij heb ik die vlekken niet gezien en vermoed ik dat ze er misschien op zijn gekomen tijdens het transport. De foto's zijn overigens heel vaag en ook maar van 1 tasje. Ik heb gebeld met de Wehkamp en de medewerker die ik heb gesproken was helemaal niet meedenkend hierin. Ze zei dat de tasjes gewoon teruggestuurd worden naar mij. Ik moet deze dus accepteren en betalen, voor tasjes met vlekken die ik niet gemaakt heb! Ongelofelijk dit en ook absoluut onacceptabel! Mevrouw aan de telefoon zei ook dat het onmogelijk is dat de vlekken zijn ontstaan tijdens het transport terug naar de Wehkamp. Nou, als ik soms zie hoe pakketjes aankomen, zou ik het niet gek vinden dat dit hier het geval is. Maar ze had daar geen boodschap aan, ik moet die tasjes nu betalen en terugnemen. Absurd!

Dat de Wehkamp de tasjes retour neemt en dus mijn betalingsverplichting vervalt.

Wehkamp.nl
    Goede avond,

Wij betreuren het feit dat onze klantenservice jou telefonisch niet naar wens heeft geholpen. Je hebt natuurlijk recht om de tassen terug te sturen wanneer deze niet naar wens zijn. Je kunt via de website de artikelen aanmelden als een klacht. Via de mail ontvang je dan verzendlabels en op deze manier kunnen de tassen alsnog retour verwerkt worden.
    Mocht je nog verdere vragen hebben, stuur dan een mail naar socialmedia@wehkamp.nl

webcareteam wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?