Klacht Wehkamp.nl: Retour word niet afgehandeld

Klachtnummer
# 169102
Gebruiker
thatshow
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 09-05-2016 twee pakketjes laten ophalen voor retour, 1 hiervan is verwerkt, de andere niet. Nou heb ik meerdere keren contact opgenomen met Wehkamp maar de enige reactie die ik krijg is een mail met een formulier die ik niet kan openen.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en niet ''zo snel mogelijk'', dit zou binnen 14 dagen worden afgehandeld!

2 reacties

  1. Auteur
    thatshow
    Datum
    Ik heb gebeld, ze willen niet verder helpen tot dat ik dat formulier heb ingevuld.
  2. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag Peter,

    We begrijpen dat het vervelend is. Echter hebben we het ingevulde formulier nodig om je retour alsnog handmatig te verwerken.

    We willen je vragen om het formulier in te vullen en te retourneren. We zullen het na ontvangst zo snel mogelijk oppakken en in orde maken.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen