Klacht Wehkamp.nl: samsung laptop reparatie

monique

Op 4-10-2013 heb ik via wehkamp een bestelling voor een laptop geplaatst. Na 2 wkn begon de laptop een aantal mankementen te vertonen....zoals trage opstart van internet en het synchroniseren van de tijd en datum...uiteindelijk heb ik toch maar wehkamp benadert en op verzoek van hun heb ik mijn laptop voor reparatie opgestuurd. Zonder te weten dat dit een heelllle lange strijd zou worden!!!!!. Inmiddels zijn al drie weken voorbij...in deze drie weken heb ik al meer dan 10 keer gebeld....en werd mij ieder keer verteld dat er een storing in het systeem zit....er is een klachtmelding gemaakt met het vezoek dat ik mijn geld terug wil!!!
Vandaag ik weer gebeld en mijn klacht is gewoon niet in behadeling genomen..en men kan oook niet aangegeven wanneer dit gaat gebeuren! !! Ik ben het spuugzat en wil mijn geld gewoom terug!!!. Zo wil je als klant absoluut niet behandelt worden!!!!!

Ik wil heel graag mijn geld terug!!. En dat mijn wehkamp account opgeheven wordt
.ik zal nooit meer wat via wehkamp aanschaffen!!!

Wehkamp.nl
    Allereerst excuus dat uw laptop nog niet is hersteld.
    De reparatie afdeling geeft aan dat de benodigde onderdelen vandaag binnenkomen en de laptop wordt dan gerepareerd. Wij hebben de reparatie afdeling verzocht het met spoed voor u in orde te maken en wij zullen het voor u blijven volgen.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
    monique
    Dat is allemaal leuk en aardig....maar ik kan niet meer langer wachten ik wil gewoon mijn geld terug!!. Zo en zo vind ik het niet gepast dat er aan een NIEUW apparaat onderdelen vervangen wordt. Ik hoor graag van u!! Ik bedoel waar hebben we het over!!!..tis een nieuwe apparaat....had ik het via " marktplaats" gekocht. ..dan was dit nog wel te begrijpen
    Nogmaals..ik wil mijn geld terug!!!!
    monique
    Is er wat meer bekend??....
    Zit nog steeds te wachten op een reactie
    Echt!!!!....te schandalig gewoon!!!... alsof je aan een dood paard loop te trekken!!!!!
    monique
    Zojuist heb ik weer wehkamp gebeld. En er is nog steeds niks bekend over de reparatie!!.
    Wehkamp.nl
    Volgens de reparatieservice is de laptop onderweg naar u toe.
    Uw laptop is gerepareerd. Ik hoop dat u weer veel plezier heeft met uw laptop.Met vriendelijke groeten,
    Webcare team wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?