Klacht Wehkamp.nl: Satijnen dekbed blijkt van katoen

cathalijnegietman

Op Wehkamp.nl, bij de afdeling beddengoed, kunnen klanten via een dropdownmenu het gewenste materiaal van hun bestelling selecteren. Speciaal op zoek naar een satijnen dekbed, selecteerde ik het desbetreffende vakje: satijn. Ik kreeg 1 resultaat: het "Descanso by Daphne satijnen dekbedovertrek". Eenmaal besteld en bezorgd, bleek dit dekbed echter te bestaan uit een mix van katoen en polyester, met slechts een kleine strook satijn onderaan.
Hiermee was ik natuurlijk niet tevreden, en dat heb ik via meerdere e-mails bij Wehkamp duidelijk gemaakt. Ik heb inmiddels excuses ontvangen voor de bezorgfouten die er zijn gemaakt (los van het bovenstaande gingen er ook andere dingen mis), maar voor het feit dat ik in plaats van een satijnen dekbed een katoenen dekbed kreeg, en dat de informatie die op de website misleidend is, heb ik excuses noch verklaring gekregen.

Het dekbed hoef ik niet, dus die ruil ik. Voor mijn gedane moeite verwacht ik compensatie. Voor overige consumenten verwacht ik een rectificatie op de website. Voor het misbruiken van mijn vertrouwen als consument verwacht ik excuses. In het kort: ik vind het een schadelijke zaak dat de Wehkamp verkeerde informatie op haar website zet en zou graag zien dat zij zich wat meer erkentelijk gedraagt.

Wehkamp.nl
    Dank uw wel voor het signaal. Wij hebben het doorgeven aan onze afdeling Inkoop met verzoek de tekst wat duidelijker te maken.
    Ter compensatie ontvangt u binnenkort een waardebon.
    Excuses voor het ongemak.
    Webcareteam
    wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?