Klacht Wehkamp.nl: slecht systeem, oneerlijke service

Lieve

mijn zoon wil een tv kopen op afbetaling, vraagt een krediet aan, krijgt dat ook, twijfelt dan en annuleert alles, neemt daarna de beslissing om het toch te doen en kan dan opeens niet meer op afbetaling betalen! reden: iets in het systeem is nu in de war, maar dat wordt vervolgens met allerlei drogredenen gecommuniceerd, als: er is geen koopruimte, terwijl dat niet het geval is.

zorgen dat het systeem weer werkt en de tv alsnog kunnen bestellen op de eerder afgesproken manier

Wehkamp.nl
    Beste Arisia,Wat ontzettend vervelend dat dit mis gaat. Kun je ons een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl samen met je klacht en je klantnummer? Dan gaan we even kijken wat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet,webcareteam wehkamp.nl
    Lieve
    Lijkt leuk en servicegericht om mij door te verwijzen naar een emailadres om t e 'zien wat we voor u kunnen doen', maar als ik dan vervolgens exact hetzelfde verhaal krijg voorgeschoteld denk ik gewoon: had het gelaten, dat was eerlijker geweest. Het lukt dus niet, nou slechte reclame, blijkbaar willen ze niet graag verkopen bij Wehkamp. Trouwens, een bedrijf welke met een 'systeem' werkt dat e dienst lijkt uit te maken, ook al klopt dat niet, wat zegt dat verder over een bedrijf?
    Wehkamp.nl
    Wij kijken graag, indien mogelijk, naar een passende oplossing. Wanneer je ons niet wilt mailen kunnen wij niet kijken wat we voor je kunnen doen.
    webcareteam wehkamp.nl
    Lieve
    ? Nou ja, dit bedoel ik dus!!! ik héb gemaild; ik héb een reaktie óók al gehad, dat vermeld ik dus hierbóven...!
    leest u bij Wehkamp eigenlijk wel de berichten en/of waar deze over gaan?
    Gewoon Hopeloos.
    Goedemiddag Arisia,

Ik begrijp dat het erg vervelend is dat het zo loopt. Toch wil ik je vragen opnieuw een mail te sturen met je gegevens zodat wij dit meteen kunnen oppakken. Ik kan de eerder mail niet terugvinden met het klantnummer dat je hebt opgegeven. Als je ons een mail stuurt, pakken wij dit zo spoedig mogelijk op en hoop ik deze klacht meteen te kunnen afwikkelen.

Webcareteam wehkamp.nl
    Lieve
    ik hen zojuist opnieuw een mail verstuurd naar het door u opgegeven emailadres.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?