Klacht Wehkamp.nl: Slechte klantenservice, en de administratie van wehkamp is een puinhoop

kompas,

Dit is een vervolg op mijn klacht. Onderstaand nogmaals zoals ik in eerste instantie de klacht gemeld heb. Wehkamp heeft nergens meer op gereageerd. Tot vandaag, 13 maart 2018 ontvang ik een brief van een incasso bureau. Belachelijk, want het enige wat ik wil, is een overzicht, zwart op wit, van de zogenaamde openstaande rekening. In mijn huidige account staat niks open...

Op vrijdag 1 januari 2018 ontvang ik een brief van wehkamp waarin staat dat ik binnen 48 uur een bedrag van €127,95 moet betalen. Daarbij zijn zogenaamde €40,00 incasso kosten in begrepen. Ik was totaal overdonderd en heb meteen contact gezocht via mail.

Het bleek dat er op ons adres twee wehkamp accounts staan. Ongeveer een half jaar geleden is er door één van de medewerkers het mail adres van mijn man, veranderd in die van mij. Dit is dus een grote puinhoop geworden, want degene heeft, blijkt nu, een heel nieuw account, en een nieuw klantnr aangemaakt, waardoor ik nu met twee accounts zit, en totaal geen overzicht meer heb in eventuele openstaande rekeningen, die ik altijd netjes, mits ik het artikel houd, aan het einde van de maand betaal. Een bedrag van €127,95 komt mij dan ook zeker niet bekend voor. Daar zouden dan ook nog eens €40,00 incasso kosten bij zitten. Totaal onterecht, en heel vervelend! Ik lees in de brief ook dat ik regelmatig herinneringen heb gehad, maar dit is absoluut niet het geval. Ik heb al vaker de administratieve problemen bij jullie aangekaart. Wat ik voor nu zeker weet, is dat er een bedrag open staat van een polo shirt, twv €69,90. Die heb ik het afgelopen weekend besteld. En zoals het er nu uit ziet, is dit waarschijnlijk de laatste keer geweest. Ik ben dan zoiezo ook niet van plan om zomaar klakkeloos te gaan betalen. In de eerste plaats ben ik het niet eens met de incassokosten, en daarnaast wens ik een overzicht te krijgen. Als er nog bedragen open staan, dan wil ik precies zien wat het is, en waar het bij hoort, want ook de verwerking van geretourneerde artikelen laat nog al eens te wensen over. Ik heb voor mezelf alles netjes in een overzicht, in mijn account. Dat daar nu opeens nog een zogenaamd “vergeten” account bij komt, dat is toch echt de verantwoordelijkheid van wehkamp zelf.

Wehkamp moet een overzicht laten zien van eventueel een openstaand bedrag. Ik kan het nergens terug vinden, dus betaal ik niet eerder dan wanneer ik weet waarvoor ik zou moeten betalen. Naar mijn weten, staat er namelijk niks open.

Wehkamp.nl
    Goedenavond,

Wij zouden graag telefonisch contact met je willen zoeken om je klacht op te lossen. Zou je aan willen geven wanneer wij je hiervoor kunnen benaderen?

webcareteam wehkamp
    Jansen275
    En het begint weer van voren af aan. Waarom is het zo moeilijk om een overzicht te verschaffen over de zogenaamde achterstand waar jullie het over hebben. Dat is alles wat ik vraag. Een telefoongesprek zal me daar niet verder bij helpen..
    Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Bedankt voor jouw bericht. Ik zou je graag meer inzage willen geven over de mogelijke achterstand op jouw account. Zou je hiervoor jouw persoonlijke gegevens willen doorsturen naar socialmedia@wehkamp.nl? We zullen dan nakijken wat wij hierin voor je kunnen betekenen.

Alvast bedankt.

webcareteam wehkamp

Jansen275
Uiteindelijke oplossing Wehkamp wilt blijkbaar niet reageren op het Klachtenkompas. Ze blijven zeuren om persoonlijke gegevens. En ik blijf zeuren om een duidelijk overzicht over wat ik dan zou moeten betalen volgend wehkamp. Ik ga niet klakkeloos een bedrag overmaken, zonder dat ik weet waarvoor. Dat doet niemand, toch...??