Klacht Wehkamp.nl: Slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 49777
Gebruiker
Limbo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een artikel besteld bij Wehkamp een vaatwasser gekocht.
. Deze schrijft op hun site : ( Vaat )wasmachines en koel-/vriesapparatuur zetten we waterpas. Een eventuele aan- en afvoerslang sluiten we aan op de bestaande aansluitpunten. Voor deze service betaal je niets extra. Je hoeft deze service niet apart te bestellen. . Dit is niet gebeurd. De bezorgers wilden het zelf niet eens uitpakken.
Mijn vrouw vroeg van. ...En het aansluiten ?
Nee dat ging niet vertelde zij mijn vrouw ?
Raar is dat ervoor de oude defecte wasmachine..( ook een Miele ) de zelfde aan- en afvoersluitingen heeft...deze hebben wij zelf losgemaakt.
Dan het meenemen van het oude vaatwasser.
Niet gedaan.
Nee zeiden de bezorgers..er zit nog iets water onderin ?
Ze bedoelden daar waar met het zout in doet.
Ik heb gebeld naar klantenservice.
Daar werd ik zeer onvriendelijk behandeld.
Er werd gewoon gezegd. Vaatwasser aansluiten..nee. Bezorgers beslissen of ze machine meenemen.

De oplossing

Excuses en een tegemoetkoming voor extra gemaakte kosten.
( dure belminuten en ik moest zelf machine wegbrengen, en voor de niet geleverde service/aansluiten )

3 reacties

  1. Auteur
    Limbo
    Datum
    Gebeld door Wehkamp.
    Excuses voor het niet aansluiten, de niet geleverde service en meenemen van de oude wasmachine.
    Konden de oude machine niet meer ophalen..moest zelf maar wegbrengen.
    Als compensatie kreeg ik een tegoedbon van 10 euro.
  2. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Bedankt voor uw reactie en nogmaals excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  3. Auteur
    Limbo
    Datum
    Een goedkope oplossing on 10 euro korting te geven bij een volgende bestelling.
    Doch ze konden verder niks meer doen, ook niet de afwasmachine niet meer ophalen.
    Ben niet tevreden over de manier van service geven.
    Sorry zeggen is gemakkelijk gedaan.
    Bij deze sluit ik af, ik ben weer een ervaring rijker.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Limbo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen