Klacht Wehkamp.nl: sorteerfout

Klachtnummer
# 46463
Gebruiker
Willem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb een laptop besteld maar wegens een sorteerfout is deze niet naar mijn adres verzonden. Gebeld en gevraagd wat de volgende bezorgdatum is maar daar kreeg ik te horen dat hij niet meer besteld kon worden. Gaf toen aan dat ik hem niet opnieuw hoef te bestellen want hij was volgens jullie door een sorteerfout met de verkeerde vrachtwagen meegegaan en zou dan terugkomen in het magazijn en opnieuw verzonden worden. Kreeg per mail een bestandje waar ik mijn gegevens kon invullen en dan mijn geld kon terug krijgen na vijf dagen. Gezegd dat ik dat niet wilde maar gewoon mijn laptop toegestuurd wil hebben. En als dit niet kan dan gelijk mijn geld terug gestort wil hebben zodat ik hem ergens anders kan bestellen voordat deze ook daar is uitverkocht. Nee dat kon niet want ik moet eerst 5 dagen wachten dan het formulier invullen en dan krijg ik mijn geld terug.

De oplossing

alsnog de laptop verzenden en anders mijn geld direct terug storten en niet formulieren invullen van niet geleverde producten want hij is nooit naar mij verzonden zoals jullie zelf zeggen

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Ik zie dat het vandaag 10 december alsnog wordt afgeleverd.
    Excuses voor de vertraging en ik wens u nog veel plezier met uw aankoop.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl