Opgelost door Wehkamp.nl: Sprakenloos
Details
Klacht
Goede morgen na thuiskomst gisteren de ontvangen ring deurbel na 4 weken reparatie tijd geinstalleerd , helaas na de vandaag alweer overleden, de zelfde symptomen , reageert nergens meer op zo dood als een pier.Dit geeft mij het gevoel, dat ik de oude weer terug heb gekregen.
Hier is van alles aanwezig nest thermostaat google home , google nest hub, camera s alles werkt prima behalve ring niet , stuur ring wederom terug, hoef geen andere meer, refund, die keuze had ik vorige week ook, maar gaf wehkamp nog 1 kans, nu ben ik er klaar mee, met vriendelijke groet
De status ziet er prima uit maar is niet meer te benaderen reageert niet frozen exacte storing als de vorige vreemd niet ?
Dood als een pier geen lampjes niets dus credit nota ik mijn geld u krijgt ring , gaat vandaag retour
Ook ik zou geen antwoord meer geven , wat kan je nog voor een excuus bedenken ?
Gewenste oplossing
Aankoop bedrag terug storten- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.