Opgelost door Wehkamp.nl: Sprakenloos

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 370839
Gebruiker
M. Verboon
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goede morgen na thuiskomst gisteren de ontvangen ring deurbel na 4 weken reparatie tijd geinstalleerd , helaas na de vandaag alweer overleden, de zelfde symptomen , reageert nergens meer op zo dood als een pier.
Dit geeft mij het gevoel, dat ik de oude weer terug heb gekregen.
Hier is van alles aanwezig nest thermostaat google home , google nest hub, camera s alles werkt prima behalve ring niet , stuur ring wederom terug, hoef geen andere meer, refund, die keuze had ik vorige week ook, maar gaf wehkamp nog 1 kans, nu ben ik er klaar mee, met vriendelijke groet
De status ziet er prima uit maar is niet meer te benaderen reageert niet frozen exacte storing als de vorige vreemd niet ?
Dood als een pier geen lampjes niets dus credit nota ik mijn geld u krijgt ring , gaat vandaag retour
Ook ik zou geen antwoord meer geven , wat kan je nog voor een excuus bedenken ?

Gewenste oplossing

Aankoop bedrag terug storten
Geboden oplossing
Geld terug na reparatie bleek het artikel nog steeds defect nu bijna 5 weken verder wacht ik op terug storting, heeft inmiddels plaatsgevonden
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een artikel na reparatie nog steeds niet naar behoren werkt. Zou je in een e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl je klantgegevens willen sturen? Dan gaan we met je meekijken.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen