Opgelost door Wehkamp.nl: Terugbetaling voor retour artikel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105977
Gebruiker
julian
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar augustus kocht ik bij Wehkamp 1 bad- en 1 douchemat. Beide gleden in het nat weg en waren onveilig. Ik stuurde beide matten in één pakket retour en ontving op 24-09-2014 het bedrag voor de douchemat terug, maar niet ook voor de badmat. Diverse e-mail aanmaningen mochten niet baten. Hoe kom ik aan het resterende bedrag?

De oplossing

Ik wil eindelijk het geld ook voor de badmat terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    U ontvangt alsnog het geld binnen 5 werkdagen retour op uw bankrekening.
    Excuus voor de vertraging.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    julian
    Datum
    Terugbetaling is op mijn rekening bijgeboekt. Hartelijk dank!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
julian
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen