Opgelost door Wehkamp.nl: terugbetaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 107465
Gebruiker
laMariposa
Datum
6 reacties

Details

De klacht

4 weken terug matrassen retour gestuurd.
Na telefonisch contact van Wehkamp zou het bedrag binnen enkele dagen
op mijn Bank gestort worden.
Tot op heden nog niets ontvangen.
Mail gestuurd en kreeg als antwoord: Er zijn problemen met verwerking
van de retouren.
Er werd niet bij vermeld hoeveel tijd deze 'problemen' gaan duren.
Een week, maand of maanden??

De oplossing

Bovengenoemde problemen zijn niet mijn problemen, dus binnen
een week wil ik mijn bankrekening aangevuld zien van artikelen
die ik retour heb gestuurd.

6 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Mijn excuus voor het ongemak. Ik kijk uiteraard graag voor je na wat de status is en uiteraard hoe we kunnen zorgen dat je zo snel mogelijk de betaling terug hebt. Wil je mij je klantnummer of postcode/huisnummer samen met deze klacht mailen aan socialmedia@wehkamp.nl? Dan gaan wij er voor je achteraan. Met vriendelijke groet,Wehkamp.nl webcareteam
  2. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    U ontvangt binnen 5 werkdagen uw geld retour op uw bankrekening.
  3. Auteur
    laMariposa
    Datum
    Ik heb vandaag 1 mei gereageerd op reactie van Wehkamp via 'Klachten kompas'.
    Binnen 5 dagen wordt het bedrag van de retouren op mijn rekening gestort. Nu afwachten of deze belofte wordt nagekomen.
  4. Auteur
    laMariposa
    Datum
    Wehkamp heeft het geld van de retouren op mijn rekening gestort.
    Via deze site is mijn klacht snel afgehandeld.
  5. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Bedankt voor uw medewerking.
  6. Auteur
    laMariposa
    Datum
    Na plaatsing klacht via Klachten kompas is deze binnen korte tijd afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
laMariposa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen