Klacht Wehkamp.nl: Teveel retour gestuurd, dreig mail over afterpay.

Klachtnummer
# 511520
Gebruiker
Gebruiker1561276105
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat een onzin!! Je besteld voor 100erden euros. Jarenlang.
Met 6 personen in huis en gesloten winkels, bestel je wat meer maten. Tsja dan moet er wel is wat terug ja!!!
Krijg je meteen een mailtje dat als je nog meer retour stuurt, je niet meer achteraf kunt betalen... Wat een bullshit!! Ik betaal toch altijd netjes op tijd of niet!!!!!???
-1klant.

De oplossing

Hoeft niet. Bestel wel ergens anders.

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,
    Ik kan me voorstellen dat u hiervan baalt. Mocht u toch nog willen dat wij uw klacht in behandeling nemen wilt u dan uw e-mailadres of klantnummer, geboortedatum en korte omschrijving of link van de klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen