Klacht Wehkamp.nl: toestel stuk laat ze maar regelen wat ze kunnen is niet mijn fout

Klachtnummer
# 387915
Gebruiker
Olem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

zie onder staande mail ik wil graag mijn toestel laten m,aken maar ben hem 3 weken kwijt maar vervangende toestel willen ze niet geven en dan nog asociaal reageren als ik iets normaal vraag dit is klantvriendelijkheid bij Wehkamp op deze manier hun klanten helpen klant vriendelijkheid is ver te zoeken bij jullie weet je wat ik allemaal heb besteld in de jaren bij jullie

Beste meneer Demir,

Bedankt voor de mail,
Zoals we u meerdere malen hebben aangegeven doen wij niet aan de service voor een leen toestel, hierbij zult u echt even moeten kijken voor een andere oplossing en het termijn afwachten van uiterlijk 14 werkdagen. Als u ons blijft mailen over dit onderwerp zullen wij deze mails niet meer beantwoorden.

De oplossing

zij moeten met oplossing komen een toestel is stuk in de garantie termijn ik moet niet hun fouten gaan oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Zou je een e-mail kunnen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je jouw klantgegevens en een link naar deze e-mail.
    We kijken graag mee wat we nog kunnen betekenen voor je.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen