Klacht Wehkamp.nl: toestel stuk laat ze maar regelen wat ze kunnen is niet mijn fout

Olem

TOESTEL STUK GEGAAN IN GARANTIE TERMIJN NOU VROEG IK OM REPARATIE EN EEN VERVANGT TOESTEL IK MOET 3 WEKEN MIJN TOESTEL INLEVEREN IK HEB HET NIET BREED DAT IK EEN EXTRA TOESTEL HEB IK VROEG OM EEN OPLOSSING KRIJG IK EEN MOOI EMAIL VAN DE KLANTEN SERVICE, VRIENDELIJKHEID IS VER TE ZOEKEN BIJ WEHKAMP !!!!!

ZIE MAIL VAN KLANTENSERVICE

Beste meneer Demir,

Bedankt voor de mail,
Zoals we u meerdere malen hebben aangegeven doen wij niet aan de service voor een leen toestel, hierbij zult u echt even moeten kijken voor een andere oplossing en het termijn afwachten van uiterlijk 14 werkdagen. Als u ons blijft mailen over dit onderwerp zullen wij deze mails niet meer beantwoorden.

Romy
Klantenservice wehkamp

LAAT ZE MAAR KOMEN MET OPLOSSING IK ZELF HEB ME BEST GEDAAN

Wehkamp.nl
    Goedenavond,

Wat vervelend dat het toestel stuk is gegaan.
    Zou je jouw klantgegevens en een link van de klacht kunnen e-mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?
    Dan nemen wij de klacht verder in behandeling.

Webcareteam Wehkamp
    Olem
    Toestel valt uit en scherm loop vast geluid valt weg heel het toestel is raar aan het doen

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?