Opgelost door Wehkamp.nl: Toezegging niet nakomen, slechte klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124632
Gebruiker
AMishetzat
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Eerst toezeggen dat een artikel retour wordt genomen, om vervolgens het te laten repareren. Diverse keren op gewezen, e-mail met toezegging nogmaals toegestuurd en blijven reageren alsof jij dom bent.

De oplossing

Artikel alsnog terugboeken en niet meer aanbieden.

4 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag Anne Marjorie,

    Je klacht is reeds in behandeling genomen bij de desbetreffende afdeling.
    Zij hebben het afgewezen. We kunnen dus niks meer voor je betekenen.

    Ik wens je nog een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,

    wehkamp.nl webcareteam
  2. Auteur
    AMishetzat
    Datum
    Grappig, dit is wat jullie klantenservice heeft laten weten:

    Ik heb uw case helemaal bekeken vanaf het begin.
    Omdat de vordering enkel bestaat uit de dect telefoon, heb ik besloten om het bedrag te crediteren.
    Uw factuur staat nu op nul.

    Ik ga er vanuit dat dit klopt.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste Anne Marjorie,

    Het klopt dat het bedrag alsnog gecrediteerd wordt op uw rekening. Zoals in de e-mail aangegeven is de gerepareerde telefoon is naar je onderweg. Mocht je deze hebben ontvangen, dan mag je deze aan ons retourneren.

    Met vriendelijke groet,

    wehkamp.nl webcareteam
  4. Auteur
    AMishetzat
    Datum
    Jammer dat er weken gemail en geklaag voor nodig was, om uiteindelijk via andere kanalen tot een oplossing te komen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AMishetzat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen